[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

روایت پسر پرویز پورحسینی از نگرانی پدرش، روزنامه شیراز نوین

پورنگ پورحسینی، فرزند زنده‌یاد پرویز پورحسینی پس از تماشای نمایش «چخفته» از نگرانی‌های پدرش برای نسل جوان گفت.
به گزارش ایسنا، پس از پایان اجرای نمایش «چخفته»، اشکان پیر دل‌زنده، کارگردان این اثر نمایشی، با اشاره به حضور پورنگ پورحسینی، فرزند زنده‌یاد پرویز پورحسینی، بازیگر فقید سینما و تئاتر گفت: من از نوجوانی علاقه زیادی به زنده‌یاد پورحسینی داشتم. وییک بازیگر درخشان و یک انسان بی‌ادعا در زندگی، قدرتمند روی صحنه و قهرمان بود. 
در ادامه پورنگ پورحسینی هم با حضور روی صحنه با اشاره به علاقه پدرش به جوانان بیان کرد: پدرم جوانان را دوست داشت و مطمئنم خیلی دوست داشت تا اکنون در کنار شما باشد. او همیشه نگران جوانان بود و دغدغه‌اش این بود که بتواند کاری برای آنها انجام بدهد چراکه معتقد بود آنها زحمت زیادی می‌کشند تا کارشان را به اجرا برسانند.
پورحسینی ادامه داد: از شما ممنونم که یاد پدرم را زنده کردید. این نمایش پر از انسجام و هماهنگی در اجرا بود و از تماشای آن لذت بردم.
«چخفته»، برداشتی آزاد از نمایشنامه‌های آنتوان چخوف به نویسندگی فرزانه محمدحسین و کارگردانی اشکان پیرِ دل‌زنده و تهیه‌کنندگی رضا ناجی‌پور و فرزانه محمدحسین است که در بخشی از آن، صدای زنده‌یاد پرویز پورحسینی در حال خواندن قسمت‌هایی از نمایشنامه «مرغ دریایی» چخوف پخش می‌شود.
موسیقی این نمایش، توسط صبا ندایی ساخته شده است و مجید یوسف‌زاده طراح و ساخت تیزر این اثر را برعهده دارد.
رومینا فرمانی، فرزانه محمدحسین، یگانه منصوری، سارا زارعی، امیرحسین فروتن، سارا عزیزی، کیارش زرین، سیاوش کریما، محمدعلی الحمد و محمدعلی براتی بازیگران این نمایش هستند.
نمایش «چخفته» هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه نوفل‌لوشاتو روی صحنه است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی