[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

درخشش فرنگی‌کاران نونهال فارس، روزنامه شیراز نوین

رئیس هیئت کشتی فارس گفت: رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور، یادواره شهیدان کوروش و داوود علی‌پناه، طی روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت‌ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و در پایان تیم فارس پس از خوزستان و تهران به مقام سوم این رقابت‌ها دست یافت.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، ساسان خوبیاری گفت: رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور، یادواره شهیدان کوروش و داوود علی‌پناه، طی روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت‌ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و در پایان تیم فارس پس از خوزستان و تهران به مقام سوم این رقابت‌ها دست یافت.
وی ادامه داد: سامان گل‌انبوه در وزن۵۲ کیلوگرم و پوریا رجعی در وزن ۳۸کیلوگرم با پیروزی برابر رقیبان خود به مدال طلا دست یافتند و محمدمهدی بهروزی و حبیب رنجبر نیز به مدال برنز رسیدند.
رئیس هیئت کشتی فارس اظهار داشت: تیم فارس در مجموع با کسب ۲مدال طلا،۲برنز و ۲عنوان پنجمی و۳مقام هفتمی به مقام سوم تیمی این مسابقات دست یافت.
خوبیاری در پایان اعلام کرد: هدایت تیم نونهالان فارس را محمد هوشمند، حسن اسدی و محمدجواد نیکبخت به‌عهده داشتند و شاهین بشکاری، سرپرستی این تیم را عهده دار بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی