[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

مدیران بدون واسطه با مردم باشند ، روزنامه شیراز نوین

دکتر محمدهادی ایمانیه در حاشیه پنجمین میز خدمت ویژه جوانان و دانشجویان در شیراز، میزهای خدمت را در راستای فرمایش حضرت امیرالمؤمنین(ع) خطاب به مالک اشتر عنوان کرد و گفت: این وظیفه همه حاکمان اسلامی در هر رده‌ و جایگاهی است که با عموم مردم ارتباط مستقیم و بی‌واسطه داشته باشند. وی افزود: مدیران ارتباط بی‌واسطه و مستقیم با مردم را بیشتر کنند.
 به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه روز جمعه در حاشیه برگزاری پنجمین میز خدمت ویژه جوانان و دانشجویان که در دانشگاه علمی‌کاربردی شیراز برگزار شد، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، ارتباط بی‌واسطه و مستقیم با مردم را به‌عنوان یک امر ضروری در دستور کار خود قرار دهند.
استاندار فارس برگزاری میزهای خدمت را در راستای فرمایش امیرالمؤمنین(ع) خطاب به مالک اشتر عنوان کرد و گفت: این وظیفه همه حاکمان اسلامی در هر رده‌ و جایگاهی است که با عموم مردم ارتباط مستقیم و بی‌واسطه داشته باشند. ایمانیه بر تلاش مسئولان برای حل مشکلات اشاره کرد و گفت: قطعاً مسئولان جلسات اداری متعدد و متنوعی دارند، اما ضرورت دارد که در هر ماه، زمانی را نیز به برگزاری دیدارها و تماس‌های مستقیم و بی‌واسطه با مردم اختصاص دهند.
نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: خود را موظف می‌دانم به‌صورت مستمر با مردم ارتباط داشته باشم و پای سخنان و مطالب آنان بنشینم؛ لذا بعضاً از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت (سامد) استانداری، برپایی میز خدمت در مساجد و همچنین حضور در میز خدمت استانداری فارس پای سخنان عیال‌الله می‌نشینم.
دکتر ایمانیه با بیان اینکه برخی میزهای خدمت از جمله این میز خدمت که ویژه جوانان و دانشجویان است، عمدتاً در مراکز دانشگاهی برگزار می‌شود، افزود: اداره‌کل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری مسئول برگزاری میزهای خدمت و پیگیری مواردی است که در این دیدارها و ملاقات‌ها در خصوص آنها دستوراتی صادر می‌شود؛ اگر مراجعان در پیگیری کار خود با مانع برخورد کردند، با مراجعه به اداره بازرسی مشکل خود را پیگیری کنند.
وی ادامه داد: افرادی هم که تقاضای ملاقات دارند، باید از طریق این اداره 
اقدام کنند.
لازم به ذکر است که در این دیدار مسائل، مشکلات و خواسته‌های ٣٠ نفر از جوانان و دانشجویان استان بررسی و دستوراتی از سوی استاندار فارس صادر شد. عمده مسائل و مشکلات مطرح‌شده نیز مربوط به اشتغال پس از پایان تحصیلات دانشگاهی، مسائل مرتبط با تسهیل روند ازدواج از جمله اشتغال، خانه و همچنین نقل و انتقال دانشجویی بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی