[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

انعقاد بیش از ۲۴هزار تفاهم‌نامه با مشترکان کشاورزی ، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: با هدف مدیریت مصرف برق در تابستان سال 1402، بیش از 24هزار فقره تفاهم نامه همکاری با مشترکان کشاورزی استان منعقد شده است.
حمیدرضا کریمی فرد، بر نقش مهم مشترکان از جمله مشترکان کشاورزی استان در عبور موفق از پیک بار تابستان سال جاری تأکید کرد و اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در حال حاضر دارای 24765 انشعاب کشاورزی (مصارف پمپاژ آب) است که سهم حدود 40درصدی از مصرف کل انرژی برق را دارا می‌باشد؛ بنابراین مشارکت کشاورزان می‌تواند در عبور موفق از پیک تابستان سال جاری بسیار مؤثر باشد.
کریمی‌فرد ضمن ابراز رضایت از همراهی کشاورزان با طرح‌های تشویقی همکاری در برنامه‌های مدیریت مصرف تابستان سال‌ گذشته، یادآور شد: بیش از 23هزار مشترک برق کشاورزی این استان در طرح‌های کاهش مصرف برق در تابستان سال‌ گذشته مشارکت کردند که به‌منظور قدردانی از همکاری آنان، معادل 280میلیارد ریال پاداش پرداخت شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به پاداش 20برابری صرفه‌جویی در مصرف برق مشترکان خانگی در سال جاری اشاره کرد و گفت: تمام مشترکان خانگی استان فارس می‌توانند با انجام روش‌های صرفه‌جویی تا 20 برابر هزینه خرید برق پاداش دریافت کنند. وی در تشریح این طرح وزارت نیرو برای سال جاری اظهار داشت: مطابق این طرح، مشترکان خانگی استان می‌توانند در صورت کاهش میزان مصرف برق در خانه نسبت به سال گذشته، تا مبلغ 2هزار تومان به ازای هر کیلووات ساعت پاداش دریافت کنند؛ به‌عبارت دیگر، بیست‌برابر هزینه خرید برق، پاداش دریافت خواهند کرد. 
وی تصریح کرد: از مشترکان برق استان انتظار می‌رود با رعایت راهکارهای ساده مانند استفاده از دور کند در کولرهای آبی در مناطق عادی، خاموش‌نمودن کولرهای گازی اضافی در مناطق گرم، تنظیم دمای سیستم‌های سرمایشی بر روی 24 درجه (دمای آسایش)، استفاده از سایبان روی بدنه کولرهای آبی یا کندانسور کولرهای گازی، عدم استفاده هم‌زمان از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج بار (ساعت 14 تا 21)، بهره‌گیری از روشنایی طبیعی روز، نصب لامپ‌های فوق‌کم‌مصرف ال‌ای‌دی، سرویس کولرها قبل از استفاده و... صنعت برق را در جهت تأمین برق مطمئن و پایدار و ایجاد رفاه و آسایش 
یاری رسانند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی