[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مجازاتی دیگر برای رئال پس از حذف از لیگ قهرمانان، روزنامه شیراز نوین

رئال مادرید، شانس قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان را از دست داد و به این ترتیب در قرعه‌کشی دور گروهی فصل بعد، سید دوم خواهد بود. به گزارش ورزش سه و به‌نقل از آاس، رئال مادرید که در لالیگا قهرمانی را از دست داده، امید داشت تا بتواند این ناکامی را با دفاع از عنوان قهرمانی خود در چمپیونزلیگ جبران کند، ولی چهارشنبه‌شب با شکست سنگین برابر سیتی حذف شد و به فینال نرسید.
رئال مادرید حالا باید منتظر قرعه‌ای احتمالاً دشوار برای فصل بعد در دور گروهی باشد. رئال قطعاً سید دوم خواهد بود و ممکن است به یک تیم قدرتمند و مدعی قهرمانی برخورد کند. قهرمانان لیگ‌های سطح اول اروپایی همراه با فاتح لیگ قهرمانان و لیگ اروپا سرگروه خواهند بود و تا به اینجا، حضور ناپولی و بارسلونا به‌عنوان سرگروه قطعی شده است. رئال البته قطعاً با بارسا هم‌گروه نمی‌شود.
در سایر لیگ‌های معتبر اروپایی، در حال حاضر شانس قهرمانی سیتی، پی اس جی، بایرن مونیخ و بنفیکا بیشتر است. تصور کنید که رئال مادرید در گروه بایرن، سیتی یا پی اس جی قرار بگیرد. اینتر نیز اگر فاتح لیگ قهرمانان شود، سرگروه می‌شود و همچنین اگر سیتی قهرمان چمپیونزلیگ و لیگ برتر شود، فاینورد به‌عنوان قهرمان لیگ هلند، سرگروه خواهد شد. از بین رم و سویا، یکی فاتح لیگ اروپا می‌شود و به این ترتیب، سرگروه خواهند شد. رئال به سویا برخورد نخواهد کرد، ولی هم‌گروه شدن با رم و بازگشت مورینیو به برنابئو، می‌تواند بسیار جذاب باشد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی