[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

خدمات هوشمند توسعه یافت، روزنامه شیراز نوین

به گزارش اداره روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی شهرداری صدرا، بهزاد پرنیان شهردار صدرا با اشاره به اهداف پروژه شهروندسپاری که در راستای ارائه خدمات باکیفیت حداکثری، ایجاد تسهیل و تسریع و شفاف‌سازی و رضایت هرچه بیشتر شهروندان در دستور کار شهرداری صدرا قرار دارد، افزود: اجرای فاز دوم این پروژه در شهرداری صدرا با هوشمندسازی بخش مهمی از خدمات شهرداری از جمله ثبت عدم خلاف و و پایان کار محقق شده است.
 وی گفت: با اجرای فاز دوم پروژه برون‌سپاری، شهروندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://eshahr.shahrdari-sadra.ir و بارگذاری مدارک موردنیاز نسبت به ثبت درخواست عدم خلاف و پایان کار به‌صورت اینترنتی اقدام نمایند.
شهردار صدرا ادامه داد: شهروندان از این پس می‌توانند غیر از آپارتمان‌های مسکونی که در فاز نخست معرفی گردید، استعلامات زمین، ساختمان‌های مسکونی و تجاری و عدم خلاف و پایان کار ساختمان را نیز به‌صورت اینترنتی پیگیری کنند و از خدمات غیرحضوری در این بخش نیز بهره‌مند گردند.
پرنیان یادآور شد: قبلاً شهروندان می‌بایست جهت استعلام بانک‌ها، دفاتر اسناد رسمی و هر ارگان دیگری به‌صورت مراجعه حضوری نسبت به ثبت درخواست و ارائه مدارک و پرداخت هزینه‌های مربوطه اقدام و پس از رفت‌وبرگشت‌های متعدد پاسخ خود را دریافت می‌کردند؛ اما امروز با راه‌اندازی سامانه شهروندسپاری، این امکان جهت ثبت درخواست، بارگذاری مدارک و مشاهده و صدور استعلام و اخذ خروجی استعلام توسط شهروند در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم شده است.
شهردار صدرا گفت: فاز نخست پروژه شهروندسپاری به‌منظور پاسخ‌گویی به استعلامات آپارتمان‌های مسکونی از دی‌ماه 1400 کار خود را آغاز نمود و در حال حاضر به‌صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری شهروندان به شهرداری صدرا، صرفاً از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی http://eshahr.shahrdari-sadra.ir و تنها با اخذ عضویت توسط شهروند و پس از انجام فرایند گام‌های سامانه، ارائه خدمات امکان‌پذیر می‌باشد.
شهردار صدرا ادامه داد: ثبت درخواست صدور پروانه با تهیه نقشه یک‌پانصدم در فاز بعد پروژه شهروندسپاری قرار دارد.
بهزاد پرنیان شهردار صدرا در پایان افزود: شهرداری صدرا با برنامه‌ریزی انجام‌گرفته در راستای ارتقای سلامت اداری در ایجاد بستری سالم برای شهروندان به‌دور از تردد‌های غیرضروری گام برداشته و اجرای این پروژه، حذف مراجعات حضوری شهروندان به شهرداری را به‌همراه دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی