[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

غفلت، میزبانی دوباره از کرونا خواهد بود ، روزنامه شیراز نوین

 فرزانه صنعتی- گروه خبر: 
طبقه‌بندی یک تهدید بهداشتی به‌عنوان یک وضعیت اضطراری جهانی، برای ایجاد واکنشی هماهنگ است و در پایان این شرایط اضطراری جهانی، هر کشور بر اساس شرایط خود تصمیم‌گیری‌های لازم را اجرا می‌کند. معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با بیان این مطلب گفت: در شرایطی که با بهبود نسبی وضعیت کرونا و خروج از وضعیت اضطراری در سطح دنیا مواجه هستیم، نیاز است همچنان نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پایبند باشیم.
دکتر «عباس رضاییان‌زاده» در نشست ستاد مدیریت کرونا، ضمن بزرگداشت روز ملی جمعیت، از کاهش ساعت کار مراکز مرتبط با تشخیص و واکسیناسیون کووید 19 خبر داد و گفت: با توجه به کاهش چشمگیر موارد مراجعه، ساعت کاری این مراکز کاهش می‌یابد.
او با بیان اینکه بهبود نسبی شرایط نباید باعث سهل‌انگاری مردم در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی شود، تأکید کرد: خروج کرونا از وضعیت اضطراری در جهان، دلیلی بر به‌پایان‌رسیدن این بیماری نیست.
معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز ادامه داد: طبقه‌بندی یک تهدید بهداشتی به‌عنوان یک وضعیت اضطراری جهانی، برای ایجاد واکنشی هماهنگ است و در پایان این شرایط اضطراری جهانی، هر کشور بر اساس شرایط خود تصمیم‌گیری‌های لازم را اجرا می‌کند.
بررسی مصوبه‌های نشست‌های پیشین، ارائه آخرین گزارش‌ها و آمارهای مربوط به کرونا در مناطق مختلف استان، روند اجرای واکسیناسیون در استان، وضعیت سلامت بیماران بستری در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌ها، آمار ورودی جدید بخش‌های کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان و بررسی علت‌های فوت جان‌باختگان کرونا طی روزهای اخیر، از دیگر محورهای این نشست بود.
نشست صبح دیروز ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه، با حضور معاون بهداشت و مدیران ارشد دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سالن جلسات معاونت بهداشت برگزار شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی