[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس خبر داد: راه‌اندازی قرارگاه ربط اجتماعی ، روزنامه شیراز نوین

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: قرارگاه ربط اجتماعی در استان فارس آغازبه‌کار کرد. به گزارش دریافتی شیرازنوین، سعید یوسفی در جمع خبرنگاران با اشاره به آیه ۲۰۰ سوره آل عمران، بر شکیبایی در برابر حوادث و ارتباط همدلانه به‌ویژه در مواقع بلا و گرفتاری تأکید کرد و اظهار داشت: قرارگاه ربط اجتماعی در استان فارس در راستای جلوگیری از فضای دوقطبی‌سازی در دانشگاه‌ها و تکریم زنان به همت بسیج دانشجویی این استان راه‌اندازی شده که دیروز نخستین جلسه آن نیز برگزار شد.
وی با تأکید بر ارتباط همدلانه با قشر عام جامعه و همه سلیقه‌های موجود در دانشگاه‌ها به‌عنوان سرمایه اجتماعی افزود: امکان کار تبیینی و روشنگری را در بین عموم مردم، دانشگاهیان و همچنین زمینه ارتباط بلندمدت تشکل‌های دانشجویی به‌ویژه بسیج دانشجویی را با قشر عام فراهم می‌کنیم.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه بر سرمایه‌گذاری و توجه ویژه به بانوان تأکید و اضافه کرد: واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر استان فارس با قوت برنامه‌ها و سیاست‌های قرارگاه ربط اجتماعی را اجرایی می‌کنند.
یوسفی با بیان اینکه در قرارگاه ربط اجتماعی ضمن مخاطب‌شناسی، گفت‌وگو برای شنیدن را دنبال می‌کنیم، ادامه داد: باید تلاش کنیم که دانشجو به‌موقع، کنشگری صحیح خود را انجام دهد.
وی بیان داشت: در مواجهه با اتفاقات، باید ضمن شناسایی مسائل، آنها را بفهمیم و دسته‌بندی و احصا کنیم.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه با تأکید بر ترویج فرهنگ گفت‌وگو و توسعه تعاملات اجتماعی در بین بانوان جامعه گفت: باید تعریف مناسبی از حضور زن در اجتماع داشت و جایگاه و ضرورت حرکت بانوان در خودسازی و جامعه‌پردازی و حرکت به سمت تمدن اسلامی شناخته شود.
یوسفی با بیان اینکه بسیج دانشجویی استان فارس به‌دنبال تعلیم و تربیت دختران و بانوان دانشجوی مؤمن برای ایفای نقش فعال در محیط خانواده، جامعه و دانشگاه است، بر شناخت تهدیدات و فرصت‌ها در مسائل زنان و خانواده تأکید و تصریح کرد: الگوی زن اسلامی به معنای واقعی باید ترویج داده شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی