[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس: خیران ظرفیتی بی‌بدیل برای تأمین مسکن نیازمندان هستند، روزنامه شیراز نوین

 مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس:
 خیران ظرفیتی بی‌بدیل برای تأمین مسکن نیازمندان هستند

سیدعلیرضا حمیدی مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس در نشست هیئت‌مدیره انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس با بیان اینکه حساب 100 امام راحل(ره) و خیرین مسکن‌ساز ظرفیت‌هایی بی‌بدیل برای تأمین مسکن نیازمندان است، اظهار داشت: باید از این ظرفیت‌ها در راستای تأمین مسکن نیازمندان بیش از پیش بهره‌گیری کرد. به گزارش روابط‌عمومی بنیاد مسکن استان فارس، حمیدی در این نشست با مثبت ارزیابی‌کردن گزارش عباس خالقداری مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز از عملکرد و ساختار انجمن اضافه کرد: در عین حال هنوز جای کار و تلاش بیشتر در انجمن وجود دارد. ظرفیت‌های خیران در استان فارس در کل کشور کم‌نظیر و ستودنی است.
حمیدی خواستار همکاری و تعامل هرچه بیشتر بنیاد مسکن و انجمن شد و اضافه کرد: شرایطی فراهم شده است که انجمن خیرین مسکن‌ساز بتوانند با پشتوانه حساب 100 و عزم و اراده خیران گام‌های بزرگ‌تری در عرصه تأمین مسکن نیازمندان بردارد.
مدیرکل بنیاد مسکن ضمن ارائه گزارشی از روند تأمین مسکن شهری در بنیاد مسکن گفت: بنیاد مسکن استان فارس در حوزه معاونت مسکن شهری عملکردی درخشان دارد. طرح نهضت ملی مسکن به‌عنوان پیشانی اصلی اجرای طرح‌های مسکن شهری در این استان همچنان پیشتاز است. در عملکرد نهضت ملی مسکن تعداد ۱۸هزار و ۴۵۴ واحد زمین تأمین و برای ۱۱هزار و ۵۵۴ واحد پروانه اخذ شده است و ۸هزار و ۸۶۰ واحد نیز در حال اجرا می‌باشد. حمیدی افزود: همچنین در این حوزه در طرح مسکن مهر ۲۸هزار و ۱۳۸ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن استان فارس به اتمام رسیده و افتتاح شده است. برای ساخت واحد‌های مسکونی افراد بی‌بضاعت و محروم از سال ۸۲ تاکنون ۵هزار و ۵۹۶ واحد به اتمام رسیده و ۴هزار و ۶۳۷ واحد نیز در دست اجراست.
عباس خالقداری مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس نیز ضمن تقدیر از همراهی مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس، بر لزوم شتاب‌بخشی در اجرای طرح‌های خیرساز در استان فارس تأکید کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی