[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

سریال کمال تبریزی در یک‌قدمی آنتن، روزنامه شیراز نوین

رئیس مرکز سیمافیلم با نام بردن از ۹ سریال جدیدی که قرار است در سال ۱۴۰۲ از تلویزیون پخش شوند، در همین ارتباط از آماده‌سازی سریال کمال تبریزی برای رسیدن به آنتن خبر داد و تأکید کرد که سریال عیاری از تلویزیون پخش نخواهد شد. به گزارش ایسنا، نشست خبری مهدی نقویان، رئیس مرکز سیمافیلم به منظور معرفی سریال‌های جدید صداوسیما صبح ۳۱ اردیبهشت‌ماه با حضور نمایندگان رسانه‌ها در ساختمان این مرکز برگزار شد.
در جریان این نشست نقویان از پخش ۹ سریال در سال جاری از تلویزیون خبر داد.
طلاق، عاشورا، سرزمین مادری، نیکان، ضد، مستوران، سوران، نائله و سنجرخان از جمله سریال‌هایی هستند که توسط رئیس مرکز سیمافیلم برای پخش در سال ۱۴۰۲ نام برده شد.
به گفته رئیس سیمافیلم، سریال «سرزمین مادری» ساخته کمال تبریزی به ‌زودی روی آنتن خواهد رفت.
نقویان در پاسخ به اینکه سرنوشت سریال کیانوش عیاری، ۸۷ متر چه می‌شود هم توضیح داد: در مورد این سریال تصمیم‌گیری‌هایی که انجام شده بر این قرار است که به خارج از تلویزیون واگذار شود.
به گفته وی، سریال «۸۷ متر» از تلویزیون پخش نخواهد شد. رئیس مرکز سیمافیلم اظهار کرد: صداوسیما در حال رایزنی با پلتفرم‌هاست و مشکل اصلی بحث مالی است نه محتوا که باید کار به فروش برسد.
نقویان در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر اینکه از کدام کارگردانان مطرح سینما قرار است در پروژه‌های بزرگ و الف‌ویژه صداوسیما استفاد شود هم گفت: سریال‌های الف ویژه، کارگردانان مطرح می‌خواهند، اما ریل‌گذاری ما موازی است بر استفاده از کارگردان جوان در کنار کارگردانان مطرح و بر این سیاست‌گذاری توجه داریم. ضمن اینکه اگر بر سلبریتی‌زدایی تأکید داریم، به این معنی نیست که از هنرمندان استفاده نشود.
وی سپس در این ارتباط از سریال‌های «پوریای ولی»، مسعود جعفری جوزانی و «حضرت معصومه(س)»، جواد افشار، به‌عنوان مجموعه‌هایی نام برد که توسط کارگردانان باسابقه و قدیمی تولید می‌شوند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی