[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مصوبه مسکن باید اجرایی شود ، روزنامه شیراز نوین

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای شهر شیراز: به‌دنبال تأمین مسکن کارکنان شهرداری هستیم
مصوبه مسکن باید اجرایی شود 

حسینی: تأمین مسکن کارکنان شهرداری شیراز به‌صورت ویژه در کارگروه مشترک پیگیری می‌شود 

 مریم شمالیان- گروه خبر:
سیده مریم حسینی رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورا در شصت‌ونهمین جلسه کمیته محرومیت‌زدایی گفت: آذرماه سال گذشته و بنا به پیشنهاد کمیته محرومیت‌زدایی شورا، موضوع تأمین مسکن کارکنان واجد شرایط شهرداری شیراز در شورای اسلامی، تصویب و پس از طی مراحل قانونی در دی‌ماه جهت اجرا به شهردار شیراز ابلاغ گردیده است. 
عضو شورای شهر گفت: با توجه به اهمیت موضوع تأمین مسکن پرسنل شهرداری شیراز و مطابق ضوابط و مقررات مربوطه، درصدد هستیم که این مصوبه اجرایی شود. با توجه به مشکلات عدیده در همین راستا، کارگروه ویژه‌ای تشکیل گردید که ان‌شاءالله این امر هرچه سریع‌تر با استفاده از ظرفیت‌های موجود و همچنین در قالب طرح مسکن ملی دولت محقق گردد.
وی اظهار امیدواری کرد: چنانچه مصوبه با موفقیت پیش رود، در مرحله دوم موضوع تأمین مسکن کارکنان واجد شرایط سایر دستگاه‌های اجرایی شهر نیز مورد بررسی و اقدام قرار خواهد گرفت.
سیده مریم حسینی در ادامه گفت: فرصت خدمت به مردم را باید قدر بدانیم و در زمان باقی‌مانده، مسئولیت خطیر نمایندگی مردم در شورای شهر را با قوت و تلاش بی‌وقفه به فضل الهی دنبال خواهیم کرد و علی‌رغم مشکلات و تورم موجود همچنان امیدواریم در راستای عمل به وظایف خود، موجب اعتلا و تحقق اهداف نیروهای انقلاب در خدمت به مردم باشیم.
وی در پایان گفت: با ارج‌نهادن به تلاش‌ها و زحمات کارکنان خدوم شهرداری، واقفیم که بسیاری از این عزیزان متأسفانه فاقد مسکن و سرپناه بوده و امر تأمین مسکن کارکنان به‌ویژه افراد کم‌بضاعت دارای سه فرزند به بالا در شهرداری را با حساسیت دنبال می‌کنیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی