[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ثبت ۲ رکورد ملی توسط دختر مُهری ، روزنامه شیراز نوین


فاطمه صادری از شهرستان مهر استان فارس در جریان مسابقات غواصی آزاد قهرمانی جهان به میزبانی کویت برگزار گردید، موفق به ثبت 2 رکورد ملی در رشته‌های حبس نفس و داینامیک شد.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، تیم ملی غواصی آزاد ایران با ترکیب امین جدیدی، وحید سهرابی‌پور ‌‌و صادق راهنما در بخش مردان و فاطمه صادری و سمیرا کمالفر در بخش بانوان در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کویت شرکت کرد.
در بخش بانوان مسابقات غواصی آزاد قهرمانی جهان و در ماده داینامیک با فین‌های دوتایی، ابتدا سمیرا کمالفرد با طی مسافت ۱۰۰ متر رکورد ملی را شکست، اما در ادامه فاطمه صادری از استان فارس با طی مسافت ۱۰۲ متر رکورد ملی را از آن خود کرد.
همچنین در رشته استاتیک(حبس نفس)، وحید سهراب‌پور با اقتدار رکورد ملی ۶:۵۵ را به ثبت رساند و فاطمه صادری، دختر غواص اهل شهرستان مهر رکورد ملی ۴:۳۰ بانوان را ثبت کرد.
در بخش استخری این رقابت‌ها و در رشته داینامیک بدون فین، امین جدیدی موفق به ثبت رکورد ملی با مسافت صد متر شد.
در رشته داینامیک با فین‌های دوتایی نیز صادق راهنما با طی مسافت ١٣٣ متر موفق به شکست رکورد ملی شد.
در ادامه اما این رکورد مجدد شکسته شد، براین اساس ابتدا امین جدیدی با طی مسافت ۱۵۰ متر رکورد ثبت‌شده توسط صادق راهنما را شکست، اما این رکورد هم توسط وحید سهرابی‌پور با طی مسافت ۱۵۴ متر جابه‌جا شد.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی