[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جلاد ایرانــی را بخــرید!، روزنامه شیراز نوین

درخشش فوق العاده مهدی طارمی در دیدار برابر فامالیسائو، باعث شد تا هواداران الهلال از مدیریت باشگاه درخواست کنند تا برای جذب این مهاجم ایرانی اقدام کند. 
فراخوان برای جذب طارمی/ جلاد ایرانی را بخرید! 
به گزارش ورزش سه، واکنش‌ها به درخشش مهدی طارمی ادامه دارد؛ پس از پوکر این بازیکن در دیدار برابر فامالیسائو و صعود به صدر جدول گل‌زنان لیگ پرتغال، حالا بحث علاقه الهلال به جذب مهاجم بوشهری پورتو مطرح شده است. موضوعی که اولین بار 2 ماه قبل توسط روزنامه رکورد پرتغال رسانه‌ای شد.
در هفته‌های گذشته اخبار فراوانی درباره علاقه قهرمان سه دوره قبل لیگ عربستان به این مهاجم بوشهری مطرح شده بود؛ روزنامه رکورد 20 روز پیش نوشته بود که ماندن طارمی در پورتو نامشخص است. هرچند که از الهلال به‌عنوان یکی از مقاصد احتمالی او یاد می‌شد، اما طارمی دوست دارند در اروپا به فوتبالش ادامه دهد.
یک ماه پیش نیز فلیکس دیاز، سردبیر نشریه معتبر مارکا اسپانیا در گفت‌وگو با برنامه ملعب از شبکه SBC عربستان ضمن تأیید پیشنهاد الهلال به طارمی مدعی شد که احتمال حضور این مهاجم ایرانی به همراه دی ماریا و ایسکو در لیگ عربستان زیاد است. با این حال، روزنامه اوجوگو ضمن تأیید علاقه تیم سعودی به این بازیکن، نوشت که مهدی علاقه دارد به فوتبالش در انگلیس ادامه دهد.
پس از پوکر طارمی برابر فامالیسائو، کاربران زیادی از هواداران الهلال در فضای مجازی، ضمن تمجید از عملکرد مهاجم ایرانی، خواستار جذب او شدند. تعداد زیادی از کاربران با تگ کردن اکانت فهد بن نافل، رئیس باشگاه الهلال، خواستار آغاز مذاکرات با این بازیکن شدند.
قرار است از فصل بعدی لیگ عربستان، سهمیه جذب بازیکنان خارجی به 8+1 افزایش یابد که باید حداقل یکی از این بازیکنان آسیایی باشد. ملیت مهدی طارمی سبب شده تا هواداران الهلال خواستار جذب او شوند، چرا که این باشگاه می‌تواند 8 بازیکن خارجی دیگر را به خدمت بگیرد.
مهدی طارمی این هفته برای اولین بار در دوران ورزشی خود موفق به ثبت پوکر شد. چهار گلی که او وارد دروازه میزبان کرد، مهاجم ایرانی را در صدر جدول گل‌زنان قرار داد و او توانست از گونچالو راموس، ستاره پرتغالی بنفیکا عبور کند.
روزنامه اوجوگو پرتغال به بررسی عملکرد مهدی طارمی و درخشش او با لباس پورتو پرداخته و در صفحه اول خود نوشته است: «مهدی یک جایگاه تاریخی در پورتو دارد و تاکنون 79 بار با پیراهن آبی و سفید گل‌زنی کرده است. فقط ژاردل و جکسون مارتینز از این ایرانی بیشتر گل‌زنی کرده‌اند. او با عبور از هالک، سومین گل‌زن برتر خارجی تاریخ باشگاه شد.»
در ادامه این روزنامه با تیتر «پادشاه ایرانی سکو را می‌شکند»، نوشت: پوکر در فامالیسائو این ایرانی را پشت سر جکسون و ژاردل قرار داد. مهاجم کلمبیایی، آخرین نفری بود که در یک فصل، 30 گل به ثمر رساند و خود را به‌عنوان بهترین گل‌زن پرتغال معرفی کرد.
هیچکس جایگاه تاریخی مهدی طارمی در باشگاه پورتو را از او نمی‌گیرد؛ پس از پوکر در فامالیائو، این ایرانی با 79 گل از هالک پیشی گرفت و سومین گل‌زن برتر خارجی تاریخ باشگاه شد. همان‌طور که در اینفوگرافیک دیده می‌شود، جکسون مارتینز(92 گل) و ماریو ژاردل(168 گل) بالاتر از این ایرانی قرار دارند که هنوز از دسترس او دور هستند، به خصوص برزیلی که دوران باشکوهی را در جمع اژدهایان رقم زد.
در حال حاضر رسیدن به کلمبیایی هدفی کاملاً در دسترس طارمی است. او تا سال 2024 قرارداد دارد و همه سناریوها از جمله تمدید یا جدایی روی میز است که البته بحث درباره این موضوع برای زمان دیگری است. در این فصل، هنوز 2 بازی برای طارمی باقی مانده است تا رکوردش را بهبود ببخشد که در حال حاضر با 30 گل زده، بهترین دوران حرفه‌ای خود را رقم زده است. در واقع، از زمان ورود مهدی به پرتغال در فصل 2019 - 2020 و بازی برای ریو آوه، همیشه بهتر از فصل قبلش عمل کرده است و دقیقاً 100 گل را برای ریو آوه و پورتو به ثمر رسانده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی