[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

سرپرست جدید حوزه ریاست شورای اسلامی شهر شیراز معرفی شد، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر با صدور حکمی «مسلم خانی مهرآبادی» را به‌‌عنوان سرپرست حوزه ریاست شورا منصوب کرد.
طی مراسمی با حضور رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و دیگر مسئولان شورا، سرپرست جدید حوزه ریاست شورا معرفی شد. 
مهدی طاهری در حاشیه این مراسم، ضمن تبریک مجدد دهه کرامت و میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و میلاد پرنور امام رضا(ع)، گفت: سعی کنیم در دوران خدمت و انجام امور محوله، کاری کنیم که دعای خیر دیگران نصیبمان گردد؛ زیرا دعاکردن دیگران برای ما خیلی اثرگذار است. 
وی ادامه داد: اگر کسی قصد خدمت داشته باشد، در هر جا و هر جایگاهی قرار می‌گیرد، رضایت خداوند و خلق خدا برای او اولویت است و مطمئناً خداوند همراه او خواهد بود و موفق و سربلند می‌شود و پاداشش نزد خداوند محفوظ است؛ ولی اگر قصد خدمت نداشته باشد و قصد خود داشته باشد، هیچ خیری نصیب او نخواهد شد. 
وی ضمن تشکر از زحمات رئیس سابق حوزه ریاست شورا گفت: در طول تصدی آقای یاوری در این جایگاه، با همت و تلاشی که داشت، اتفاقات مبارکی در حوزه‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شورا اتفاق افتاد که جا دارد از زحمات این بزرگوار تشکر و قدردانی شود. 
در متن حکم رئیس شورای اسلامی شهر شیراز آمده است: 
جناب آقای مهندس مسلم خانی مهرآبادی
 با سلام و احترام
به موجب این ابلاغ و نظر به شایستگی، توانمندی و حسن سابقه با حفظ سمت به‌عنوان «سرپرست حوزه ریاست شورای اسلامی شهر شیراز» منصوب می‌شوید. امید است در سایه توکل به خدای متعال و همکاری با دیگر مدیران و کارکنان دبیرخانه شورای اسلامی شهر شیراز و استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت‌های موجود در چهارچوب قانون و شرح وظایف ابلاغی نسبت به انجام وظایف محوله اقدام و گزارش عملکرد را به‌صورت منظم به اینجانب ارائه نمایید.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی