[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در فارس: مدرسه تولید و مهارت بنیاد احسان راه‌اندازی می‌شود، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان فارس از راه‌اندازی مدرسه تولید و مهارت بنیاد احسان در فارس با هدف رونق اقتصاد مدارس در استان خبر داد.
به گزارش دریافتی شیرازنوین، حسین پورنورعلی صبح دیروز در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اداره‌کل آموزش و پرورش استان فارس، گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه طرح مدرسه تولید و مهارت بنیاد احسان زیرنظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مدارس استان اجرا می‌شود.
او گفت: بر اساس این طرح قرار است سطح مهارت‌آموزی میان دانش‌آموزان ارتقا یابد و از طرح‌های مرتبط با آنها حمایت شود.
پورنورعلی ادامه داد: همچنین تلاش در جهت مردمی‌سازی اقتصاد در آموزش و پرورش و خودکفایی اقتصاد مدرسه و ایجاد فضای درآمدزایی مبتنی بر تولید برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.
خلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، نهادهایی در کشور شکل گرفتند که توانسته‌اند ارتباط خوبی بین مردم و دستگاه‌های دولتی برقرار کنند.
او گفت: یکی از این نهادها، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است که منشأ خدمات بسیار زیادی در جامعه شده است.
عسکری گفت: امروز ضرورت دارد این نهادها بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب که رهبری ترسیم کرده‌اند، در بازسازی مأموریت دستگاه‌های دولتی و کمک به آنها فعالیت کنند. مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: این نهادهایی که رویکرد فرهنگی دارند، باید به کمک آموزش و پرورش بیایند؛ چراکه آموزش و پرورش به‌تنهایی نمی‌تواند به اهداف خود برسد. عسکری گفت: با توجه به اینکه در آموزش و پرورش قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر شکل گرفته، ضروری است که این نهادهای حمایتی با هم‌افزایی با این قرارگاه فعالیت کنند تا از موازی‌کاری پیشگیری شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی