[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

امت اسلامی به کسی باج نمی‌دهد، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایسنا، نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: امروز ایرانیان مایه افتخار امت اسلامی شده‌اند و به همه اثبات کردند که امت اسلامی در پرتو قرآن و ولایت اهل‌بیت(ع) هیچ‌وقت به کسی باج نمی‌دهد. آیت‌الله لطف‌الله دژکام سه‌شنبه دوم خرداد در مراسم صبحگاه مشترک و الحاق تجهیزات نوین به تیپ ۵۵ هوابرد شیراز، با بیان اینکه درود خدا بر شما سرافراز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی که هر روز افتخاری جدید برای ایران و ایرانیان می‌آفرینید، عنوان کرد: افتخار همه ما مردم آن است که امروز نگاه می‌کنیم در عرصه دریاهای جهان ارتش جمهوری اسلامی قدرتمند و باصلابت می‌درخشد و مأموریت ۳۶۰ درجه دور کره زمین را با افتخار و عظمت همین روزهای اخیر به پایان رساند.
او افزود: افتخار ما ایرانیان آن است که شما عزیزان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی امروز به دستور قرآن کریم که فرموده در مقابل دشمن هرچه می‌توانید عِده و عُده آماده کنید، عمل کرده‌اید.
امام‌جمعه شیراز بیان کرد: مراسم الحاق ادواتی که در طول تاریخ نیازمند بودیم تا از کشورهای دیگر وارد کنیم و امروز به دستور قرآن کریم و برای عزت اسلام و ایران شما به دست خودتان در مجموعه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی تولید می‌کنید و خود شما پرسنل شریف، عزیز و نیروهای سربلند ارتشی آن‌ها را به کار می‌گیرید و آبرو و عظمت برای ایران و ایرانیان آفریده‌اید.
آیت‌الله دژکام خاطرنشان کرد: یادمان نمی‌رود که دشمنان اسلام و ایران برای یکی از این ادواتی که امروز در این میدان به‌صورت متعدد تولید خود شما موجود است، چقدر باج می‌خواستند تا مقدار کمی از این ادوات را به ما بدهند.
نماینده ولی‌فقیه در فارس خاطرنشان کرد: امروز ایرانیان مایه افتخار امت اسلامی شده‌اند و به همه اثبات کردند که امت اسلامی در پرتو قرآن و ولایت اهل‌بیت(ع) هیچ وقت به کسی باج نمی‌دهند و این امت بر پای خود خواهد ایستاد و عظمت امت اسلامی را دوباره به رخ همه جهانیان خواهد کشید.
محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بیان کرد: با اخلاص، توان و تدبیر مقام معظم رهبری، امروز دشمنان این ملت از قدرت ارتش این ملت دچار ترس و واهمه هستند.
ایمانیه بیان کرد: با تلاش متخصصان ارتش و علی‌رغم تمامی تحریم‌ها در بیشتر زمینه‌ها خودکفا شده‌ایم و خود غربی‌ها اعتراف می‌کنند که این کشور قادر است از خود دفاع کند و قادر است از نیروهای مقاومت در منطقه نیز دفاع کند و این باعث شده که ارتش ما در منطقه و جهان حرف برای گفتن دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی