[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

برگزاری دوره توانمندسازی مدیران ورزش‌های همگانی فارس، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس، علی‌رضا غلامیان، سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: اولین دوره توانمندسازی مدیران ورزش‌های همگانی در استان فارس به‌صورت مجازی در ۳ نشست برگزار شد و مسئولان هیئت‌های ورزش همگانی شهرستان‌ها و همچنین مسئولان کمیته‌های متناظر در استان فارس در این دوره به‌صورت رایگان شرکت کردند.
وی افزود: این دوره با اقدام مشترک اداره کل ورزش وجوانان فارس، سازمان بسیج ورزشکاران و هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس برگزار شد.
غلامیان اعلام کرد: هدف اصلی از برگزاری دوره توانمندسازی و آموزش مدیران و ارتقای سطح دانش مسئولان ورزش همگانی استان فارس، بهبود عملکرد ورزش همگانی بود.
وی تصریح کرد: این آموزش‌ها و برنامه‌های توانمندسازی با هدف ارتقای دانش، مهارت‌ها و قدرت تصمیم‌گیری مدیران در زمینه مدیریت ورزش همگانی ارائه شدند و همچنین افزایش مهارت‌های مدیریتی از دیگر اهداف این دوره بود چراکه در واقع آموزش‌های توانمندسازی مدیران ورزش همگانی به آنها امکان می‌دهد تا مهارت‌های مدیریتی مورد نیاز را در زمینه برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، ارتباطات، رهبری و تصمیم‌گیری بهبود بخشند.
غلامیان همچنین گفت: ارتقای دانش مدیریت ورزش همگانی فارس از چشم‌اندازهای ما بوده که مدیران با آموزش و آگاهی به‌روز در زمینه مفاهیم، روش‌ها و مباحث مدیریت ورزش همگانی قادر خواهند بود اصول و استراتژی‌های مدیریتی مناسب را به کار گیرند. اتفاق قابل‌تصوری که پس از این دوره شاهد  بودیم، توسعه مطلوب‌تر فرهنگ ورزش همگانی می‌باشد، با آموزش و آگاهی مدیران، می‌توان به توسعه و ارتقای فرهنگ ورزش همگانی در جامعه کمک کرد. غلامیان افزود: مدیران با تأثیرگذاری بر سیاست‌ها، برنامه‌ها و رویکردهای ورزش همگانی می‌توانند تغییرات مثبت و جامعه‌گرا در حوزه ورزش به وجود آورند و آنها قادر خواهند بود، سیاست‌های ورزشی را به نحوی شکل دهند که بر پایه انصاف، برابری و دسترسی عادلانه به فرصت‌های ورزشی برای تمام افراد جامعه باشد. آنها همچنین می‌توانند برنامه‌های ورزش همگانی را طراحی و اجرا کنند که به شیوه‌ای متنوع و شامل افراد باشد؛ برنامه‌هایی که از جمله زنان، افراد دارای معلولیت، سالمندان، جوانان و گروه‌های دیگر را حمایت کند. همچنین، مدیران می‌توانند رویکردهای متنوعی در ورزش همگانی ایجاد کنند که به فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های مختلف، از جمله مدارس، محل کار و مناطق عمومی تشویق کند. این رویکردها می‌توانند تأثیر مستقیمی بر فرهنگ و عادات ورزشی جامعه داشته باشند و تشویق به فعالیت بدنی را به‌عنوان یک سبک زندگی سالم و ارتقای کیفیت زندگی در بین افراد ترویج کنند.
در این دوره جهاد تبیین،کلیات ورزش‌های همگانی، روابط عمومی و امور رسانه و امور فرهنگی، حقوق ورزشی، آیین نگارش و مکاتبات اداری، مدیریت ورزشی و اصول کار گروهی، مدیریت مالی، توسعه و ترویج ورزش‌های همگانی، اصول مدیریت و رهبری ورزش همگانی، مدیریت آموزشی در ورزش همگانی، ایده‌پردازی و طرح‌نویسی و انتقال تجارب گنجانده شده بود که توسط اساتید تدریس شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی