[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

پرورش در اولویت نبوده است، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر پرورش را در اولویت قرار ندادیم؛ لذا امروز باید تلاش کنیم تربیت و کیفیت‌بخشی را در اولویت آموزش و پرورش قرار دهیم.
به گزارش ایرنا، محمدهادی ایمانیه روز چهارشنبه در گردهمایی طلایه‌داران مهر که با حضور مدیران کل، معاونان و رؤسای آموزش و پرورش سراسر استان فارس پس از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی، نقش محوریت در جهان را پیدا کرده و هیچ معادله‌ای بدون نظر ایران در هیچ‌جای دنیا صورت نمی‌گیرد، این افتخار را مدیون مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران هستیم.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان فارس بیان کرد: در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد همدلی در جامعه، مثل همیشه آموزش و پرورش گوی سبقت را از سایر دستگاه‌ها ربود و با برگزاری چنین همایشی به ایجاد وحدت و یکدلی بین سلایق مختلف سیاسی پرداخت.
ایمانیه تصریح کرد: ایران تنها کشوری است که قوانین حکومتش بر اساس احکام اسلامی و بر اساس قوانین اسلامی تدوین شده است؛ لذا همه برای توسعه آن تلاش کند.
وی با تأکید بر اهتمام همه‌جانبه برای توسعه و پیشرفت جامعه، ادامه داد: آیین اسلام منادی وحدت است؛ البته بداخلاقی‌های سیاسی امری طبیعی که همواره در جامعه وجود داشته است. استاندار فارس خاطرنشان کرد: پیشکسوتان باید همواره در کنار آموزش و پرورش باشند و راهکارهای رفع موانع و مشکلات را به آموزش و پرورش گوشزد کنند.
ایمانیه افزود: چنان‌که قرآن کریم تأکید فرموده است، احیای نفس و تربیت یک انسان به‌مثابه نجات یک جامعه است؛ لذا امروز همه تلاش کنند فرزندانمان را که در معرض انواع هجمه‌ها قرار گرفته‌اند، نجات دهند.
گردهمایی طلایه‌داران مهر با حضور بیش از ۶۵۰ تن از مدیران کل، معاونان و رؤسای آموزش و پرورش سراسر استان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، در شیراز برگزار شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی