[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

لابی صهیونیست در سینمای هالیوود آشکار است، روزنامه شیراز نوین

 فیلم‌ساز و مستندساز آمریکایی گفت: لابی صهیونیست جهانی آمریکا را زیر سلطه خود دارد و این مسئله را به عینه می‌توان در تولیدات رسانه‌ای آمریکا در اکثر شبکه‌های مختلف رادیو تلویزیونی دید و البته سرآمد همه این‌ها نقش آشکار لابی صهیونیستی در اکثر قریب به اتفاق آثار تولیدشده در سینمای هالیوود است.
به گزارش ایرنا از امور ارتباطات رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلم‌نامه ایثار، چهارمین نشست از مجموعه نشست‌های نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلم‌نامه ایثار با عنوان «بررسی نقش صهیونیست در سینمای جهان» با حضور جیمز یوبل، فیلم‌ساز و مستندساز آمریکایی در سالن ستاره پردیس سینمای مهر کوهسنگی مشهد مقدس برگزار شد.
در ابتدای این نشست، جیمز یوبل در خصوص تحولاتی که از هفت ماه قبل در ایالت متحده آمریکا رخ داده است، گفت: این تحولات بسیار مهم هستند و من در این چندماه، بارها در مورد آن صحبت کرده‌ام، سپتامبر سال گذشته نقطه آغاز این تحولات بود یعنی همان‌زمانی که یکی از فعالان موسیقی آمریکایی به نام کانیه وست روی قدرت صهیونیسم دست گذاشت و در این خصوص فعالیت‌هایی انجام داد.
این فیلم‌ساز ایالت فلوریدا اظهار کرد: او وارد شوی لباسی در فرانسه شد و پیراهنی پوشید که روی آن نوشته شده بود «جان سفیدپوستان مهم است». در واقع او با این کار به جامعه صهیونیسم اعلام جنگ کرد.
وی افزود: بیشتر از 90 درصد از موزیسین‌های سیاه‌پوست زیر سلطه‌ صهیونیست ها هستند، به‌عنوان مثال اگر شخصیت‌‌های مختلفی از سیاه‌پوستان کنار اوباما یا ترامپ می‌نشستند، همواره یک یهودی حضور داشت که بگوید کدام متن باید برای سخنرانی انتخاب شود، آنها همه‌چیز را تحت کنترل خود دارند. یهودی‌ها در واقع تمام دولت آمریکا، جهان موسیقی و خیلی چیزهای دیگر را کنترل می‌کنند.
یوبل اضافه کرد: لابی صهیونیست جهانی، آمریکا را زیر سلطه خود دارد و این مسئله را به عینه می‌توان در تولیدات رسانه‌ای آمریکا در اکثر شبکه‌های مختلف رادیو تلویزیونی مشاهده کرد و البته سرآمد همه این‌ها نقش آشکار لابی صهیونیستی در اکثر قریب به اتفاق آثار تولید شده در سینمای هالیوود است.
البته باید به این نکته نیز اشاره کنم که این مهم نه تنها در هالیوود بلکه در بسیاری از تولیدات مشترک آمریکا با سایر کشورها و همچنین برخی آثار سینمایی تولیدشده توسط کشورهای اروپایی آشکارا به چشم می‌خورد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی