[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

طلاییه ۲ آینده سازان ۰ دورخیز برای نایب‌قهرمانی، روزنامه شیراز نوین

گل‌زنان: علی بهزادی در دقیقه ۲۶ و سامان احمدزاده ۹۱.
تیم برگزاری و داوری:
نماینده بازی: حمید مهرعلی، داور: محمد عبید، کمک‌ها: محسن قنبری و رضا محمدی، داور چهارم: ایمان جاماسب.
اخطار: علی‌رضا شریف‌زاده از طلاییه، ایلیا صیادی و یاشار محمدی از آینده‌سازان.
بازیکنان طلاییه: علی عباسی، علی‌رضا شریف‌زاده، مهرشاد قربانی، محمدجواد کمالی، مانی عامری(از 90 محمد داورپناه)، مهران معمر، آرمین احمدی(از 78 سامان دهقان)، فرزین آزمند، علی بهزادی، امیرمسعود بخرد نوا(از 90 محمد مهدی فضلی) و رضا دهقان(از 78 ابوالفضل صادقی). 
سرپرست: محمدجواد آذریان، سرمربی: محمدرضا صادقی، مربی: محمد زارع.
بازیکنان آینده‌ سازان: محمد شفیعی، سید عباس موسوی، علی‌رضا کرمی، یاشار محمدی، علی‌اکبر عبداللهی(از 46 جلال ازبک)، حسین بشیری، اهورا رضایی(از 75 الیاس صیادی)، سهیل قره گزلو(از 67 ابوالفضل دهقانی)، نیما ظریفیان، محمدرضا فریدونی و پویا مهرپور(از 55 پارسا فیروزی).
سرپرست: حسین شریفی، سرمربی: عبدالمجید شجاعی، مربی: امید سامان‌نژاد.
با توجه به بازی سختی که قرار بود پیشگامان رده دومی برابر افشین پیروانی برگزار کند، شاگردان آذریان این شانس را داشتند که با برتری در مقابل آینده سازان، شانس خود را برای کسب عنوان ارزشمند قهرمانی امتحان کنند. زردپوشان طلاییه در هر نیمه یک گل به ثمر رساندند تا با 47 امتیاز به پیشگامان نزدیک شوند. با توجه به شکست پیشگامان در مقابل پیروانی، حالا طلاییه این شانس را دارد که در صورت پیروزی در دیدار آخر و توقف پیشگامان، رتبه دوم را از چنگ شاگردان نصیری درآورد. آینده سازان هم با این شکست یک پله در جدول سقوط کرد و هفتم شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی