[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بهره‌مندی شهرداری‌ها از درآمدهای تولید، روزنامه شیراز نوین

نشست مشترک رئیس کل دادگستری استان فارس و معاونان وی با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس و برخی از مسئولان این حوزه برگزار شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس در این نشست مشترک ضمن تأکید بر ضرورت تشکیل جلسات تعاملی جهت بررسی مشکلات، به توضیحاتی در خصوص مجموعه پرداخت و گفت: همکاری و تعامل بیشتر با یکدیگر و عدالت اداری باعث می‌شود گام‌های مؤثری در راستای رفع مشکلات موردنظر برداشته شود.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز در این نشست مشترک به گفت‌و گو و ذکر اهمیت تعامل و هم‌اندیشی دو مجموعه سازمان همیاری با دادگستری فارس در راستای حل مشکلات مردم و شهرداری‌ها پرداختند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس با بیان اینکه این سازمان یک نهاد عمومی غیردولتی و وابسته به شهرداری‌هاست ،گفت : از آنجا که کلیه سهام این سازمان مربوط به مجموعه شهرداری‌های استان است و بنا بر اساسنامه موجود، این سازمان در راستای کمک به تأمین خودکفایی شهرداری‌ها از طریق تجمیع امکانات و سرمایه‌های کوچک و پراکنده، اهتمام در کاهش اتکای اعضا به درآمدهای ناپایدار جهت اداره امور شهر و شهرداری و افزایش توان مالی و فنی شهرداری‌ها از طریق ایجاد درآمدهای ناشی از تولید، فعالیت‌های اقتصادی، عمرانی ، آموزشی و خدماتی و بازرگانی و دیگر موارد را دارد.
سیدعلی سیدنصیری با اشاره به راه‌اندازی کارگروه‌های عمومی و تخصصی، گفت: ایجاد و راه‌اندازی مجمع عالی حقوقی با مشارکت و حضور اساتید و حقوق‌دانان مجرب، برگزاری دوره‌های پودمانی حقوقی در مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های فارس، ارائه خدمات و مشاوره‌های تخصصی به شهرداری‌ها و کارکنان از دیگر برنامه‌ها و موضوعات مطرح‌شده در این 
نشست بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی