[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

فراخوان مسابقه عکس سلفی «من و خانواده ورزشی»، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط‌عمومی کمیته ورزش‌های همگانی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان فارس، محمدرضا جعفری رئیس کمیته ورزش‌های همگانی نابینایان و کم‌بینایان استان فارس، ضمن تبریک دهه کرامت گفت: اهل بیت(ع) ستون‌های اعتقادی ملت ایران هستند؛ ملتی که همواره با تمسک و بهره از کرامت بی‌پایان ائمه در دشوارترین لحظات تاریخ سربلند بیرون آمده است. ماه ذی‌القعده و دهه کرامت با ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) شروع شئ و با ولادت شمس‌الشموس خورشید طوس به پایان می‌رسد؛ آن‌جا که آسمان و زمین از حضور اختران تابناک آسمان امامت و ولایت گلباران می‌شوند. 
ششم ذی العقده در تقویم ملی، روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) نام‌گذاری شده و به راستی که حرم مطهر شاهچراغ(ع) مأمن دل‌های عاشقان اهل بیت(ع) است که از راه‌های دور و نزدیک به پابوس برادر گرامی امام رضا(ع) می‌آیند. 
وی افزود: به مناسبت این ایام خجسته، انجمن ورزش‌های همگانی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان فارس با مساعدت جناب مراد پور رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان فارس بر آن شد تا فراخوان مسابقه سلفی من و خانواده ورزشی را در راستای پویایی و همدلی ورزشکاران نابینا و کم‌بینا و خانواده‌های این عزیزان برنامه‌ریزی و اجرا کند.
جعفری افزود: جمع‌آوری آثار از تاریخ ۶ خرداد تا ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ خواهد بود و پس از بررسی آثار به نفرات برتر هدایایی نقدی اهدا خواهد شد.
وی گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند در اماکن ورزشی، تفریحی، پارک‌ها و منازل با پوشش مناسب ورزشی و رعایت شئونات اسلامی تصاویر خود را به شماره ۰۹۳۳۹۱۱۰۶۲۸ در پیام‌رسان ایتا ارسال نمایند.
جعفری در پایان از همه نابینایان و کم‌بینایان درخواست کرد تا همه سفیران سلامت باشند و برای همه نابینایان و کم‌بینایان این مسابقه را ارسال نمایند تا سایر عزیزان نابینا و کم‌بینا در این فراخوان شرکت نمایند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی