[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز پیشتاز در توسعه ، روزنامه شیراز نوین

دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز پیشتاز در توسعه 
در ششمین همایش معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم‌پزشکی کشور، از معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز در ردیف دانشگاه‌های علوم‌پزشکی پیشتاز در توسعه در سال ۱۴۰۱ تقدیر شد.
به گزارش روابط‌عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: با توجه به ارزیابی‌های انجام‌شده از مدیریت‌های زیرمجموعه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز در حوزه‌های مختلف، همکاران در مجموعه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه موفق به کسب عنوان دانشگاه پیشتاز در توسعه در سال 1401 شدند.
دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» افزود: این موفقیت با تلاش مضاعف و کار گروهی در تمامی مجموعه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز میسر شد.
او تمامی همکاران شاغل در مدیریت‌های منابع انسانی، امور مالی، امور پشتیبانی و رفاهی، منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی، توسعه سازمان و تحول اداری، امور حقوقی، اقتصاد سلامت و برنامه‌ریزی، بودجه و پایش عملکرد و سایر واحد‌ها زیرمجموعه، به پاس اقدامات انجام‌شده در راستای ارتقای عملکرد این معاونت تشکر کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی