[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

برگزاری مراسم گرامیداشت سوم خرداد در ارسنجان، روزنامه شیراز نوین

 داور یزدانی- گروه شهرستان‌ها- ارسنجان
مراسم بزرگداشت سالروز سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر با حضور سرهنگ جمالی جانشین قرارگاه احمد بن موسی(ع) در سپاه فجر استان فارس، خدام بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، فرماندار، امام‌جمعه و مردم ولایت‌مدار شهرستان ارسنجان در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد. در ابتدای این مراسم باشکوه، سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، ضمن عرض خیر مقدم به حاضران اظهار داشت: عملیات فتح خرمشهر یک مقطع درخشان از تاریخ پرافتخار دفاع مقدس و یک حماسه بزرگ ملی است. این عملیات همه معادلات دشمن را به هم ریخته و با تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی رزمندگان و آحاد ملت، مسیر جنگ را به نفع ایران تغییر داد.   
در ادامه حجت‌الاسلام بهرامی امام‌جمعه و کاووس رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان نکاتی پیرامون سوم خرداد و سالروز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس بیان کرده و خادمان امام رضا(ع) به مدیحه‌سرایی و بیان مناقب حضرت امام رضا(ع) پرداختند. 
سپس سرهنگ پاسدار هاشم جمالی جانشین قرارگاه احمد بن موسی(ع) در سپاه فجر استان فارس ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و شهدای این فتح‌الفتوح بزرگ گفت: شهدا در مشکلات و سختی‌ها به‌جای گم‌کردن راه، بیراهه‌رفتن و اتکا به بیگانه، با توسل به اهل بیت(ع)، تضرع و تبعیت از ولایت فقیه راه را پیدا می‌کردند. همین خصوصیات باعث شد که بزرگ‌ترین سرمایه، یعنی جانشان را خالصانه، در طبق اخلاص گذاشته و مانند عملیات بیت‌المقدس از کیان و وطن خود دفاع کردند و اگر امروز ما اینجا آرام نشسته‌ایم، صدقه سر شهداست و تا ابد مدیون خون شهدا هستیم. 
وی افزود: همانگونه که در زمان دفاع مقدس گفتمان مقاومت جواب داد و مردم سلحشور ایران توانستند در مقابل صدام و ارتش تا دندان مسلحش که همه‌جوره موردحمایت دنیا بود، بایستند و او را شکست دهند، امروز هم تحولات سوریه، یمن، لبنان و سوریه ثابت کرده که گفتمان مقاومت همیشه پیروز است. سرهنگ جمالی در پایان گفت: اگر امروز گفتمان مقاومت را که ثمره خون شهدا و جان‌فشانی ایثارگران است، سرلوحه قرار دهیم، به یاری خداوند در جنگ ترکیبی همه‌جانبه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا پیروز میدان خواهیم بود و ان‌شاءالله خرمشهرهای پیش رو را با اقتدار فتح خواهیم کرد. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی