[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

بهسازی محورهای روستایی لارستان، روزنامه شیراز نوین

معاون ساخت راه‌های روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در بازدید از محورهای روستایی ساخته‌شده توسط خیران راه‌ساز در حوزه لارستان، قول تأمین اعتبار ٨٠میلیارد ریالی به‌همراه تأمین قیر موردنیاز را داد.
به گزارش روابط‌عمومى اداره‌کل راه و شهرسازى لارستـان، مقبلی معاون ساخت راه‌های روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، به اتفاق شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و سلیمانی سرپرست معاونت راهداری این اداره‌کل از پروژه‌هاى خیرساز سه‌راهی زروان- دیده‌بان- فداغ، زروان به سمت دشتی، ورودی دشتی از سمت خلور، ورودی عمادشهر به سمت سه‌راهی زروان (روستای تل کشی) و کمربندى عمادشهر به سمت روستاهای گاوبست، استاس و نیز عملیات تعریض و اضافه‌کردن پل‌های ورودى عمادشهر بازدید کرد. 
در این سفر یک‌روزه از دیگر پروژه‌هایی که موردبازدید قرار گرفت، می‌توان به محور راه روستایی فداغ- خلیلی به طول ١٠ کیلومتر که ٢ کیلومتر آن تکمیل شده و ٨ کیلومتر مابقى آن که پیمانکار در حال انجام فعالیت بود، اشاره کرد.
حضور در محل اجراى پروژه‌هاى روکش آسفالت حوزه استحفاظی شهرستان خنج سه‌راهی بیغرد به سمت حسین‌آباد، آسفالت کوره هیرم به طول ٦ کیلومتر که عملیات زیرسازی آن توسط خیران انجام شده و آسفالت آن توسط اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان در حال انجام است و نیز اجراى عملیات روکش آسفالت اوز- جویم، محور درز و سایبان و محور چاه نهر- فدامى از دیگر مقصدهاى معاون ساخت راه‌های روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بود. 
همچنین در این بازدید، مقبلی و مدیرکل راه و شهرسازى لارستـان از احداث راه روستایی گلک موزر و روکش راه روستایی جویم- خرده دره، احداث راه کاریان که با مشارکت خیران صورت گرفته و روکش آسفالت آن توسط این اداره‌کل در حال انجام است، به‌صورت میدانى دیدن کرد. 
در پایان این بازدید‌ها نیز معاون ساخت راه‌های روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ضمن حضور در میان خیران راه‌ساز، ضمن تشکر و قدردانی از آنها، قول تأمین اعتبار ٨٠میلیارد ریالى و تأمین قیر موردنیاز در راستاى تسریع پروژه‌ها را داد.
معاون ساخت راه‌های روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از فرمانداران خواست با توجه به اینکه در قانون بودجه بایستى اعتبار ساخت، توسعه و بهسازى راه‌هاى روستایى از محل اعتبارات استانى تأمین شود، فرمانداران به‌عنوان رئیس کارگروه شهرستانى نسبت به تخصیص اعتبار لازم جهت راه‌هاى روستایى اقدام نمایند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی