[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در ارسنجان، روزنامه شیراز نوین

 داور یزدانی- گروه شهرستان‌ها- ارسنجان
به مناسبت دهه کرامت، آیین استقبال از خدام و پرچم متبرک امام رضا(ع) در قالب کاروان معنوی «زیر سایه خورشید» در شهرستان ولایت‌مدار ارسنجان برگزار شد.
هم‌زمان با دهه کرامت، میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، مردم ولایت‌مدار شهرستان ارسنجان با حضور در گلزار شهدای انصارالحسین به استقبال از پرچم متبرک و خدام بارگاه علی ابن موسی الرضا(ع) رفتند.
استقبال‌کنندگانی که خود را به گلزار شهدا رسانده بودند، با میهمان‌نوازی به استقبال خادمان امام رضا(ع) رفته و سپس خدام حریم رضوی با همراه‌داشتن پرچم متبرک آن امام همام، به‌عنوان سفیران معنوی به میان مردم رفتند تا فضا، رنگ‌وبوی امام رئوف به خود بگیرد.                      
کاووس رضایی، فرماندار شهرستان ارسنجان در این مراسم گفت: امروز دهه کرامت و سوم خرداد با عطر خادمان حرم امام رضا(ع) در شهرستان همراه شده و این موضوع بسیار ارزشمندی است. وی افزود: گاهی خداوند بندگان خود را با یک جذبه موردآزمایش قرار می‌دهد و امروز نیز این توفیق شامل ما شده تا در کنار مضجع نورانی شهدا، پرچم امام رضا(ع) را که باب رحمت و واسطه فیض الهی است، زیارت کنیم. 
حجت‌الاسلام بهرامی، امام‌جمعه شهرستان ارسنجان نیز ضمن تشکر از خدام باکرامت علی بن موسی الرضا(ع) که با حضور خود عطر، بو و پرچم امام رضا(ع) را در این شهرستان ولایت‌مدار و مضجع نورانی شهدا، طنین‌انداز کردند، گفت: امیدوارم این پرچم باعظمت با برگزاری مراسمات مختلف، جذبه‌ای بر همه قلوب شود. 
سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان اظهار داشت: با ورود کاروان خادمان حرم رضوی در ارسنجان، جلوه‌های معنوی خاصی ایجاد شده و شهرستان حال‌وهوای امام رضایی گرفته و عطر شمیم حرم رضوی در شهرستان پراکنده می‌شود. وی استقبال پرشور مردم از خدام حرم امام رضا(ع) را نشان از قلب پاک و باصفای اقشار مختلف مردم به خاندان اهل‌بیت(ع) دانست و گفت: این برنامه معنوی باعث تبیین معارف رضوی و نشر فرهنگ محبت اهل بیت(ع)، مهرورزی و بیان کرامات امام رضا(ع) برای محبان این امام رئوف است. مدیحه‌سرایی و بیان کرامات زندگی هشتمین نور آسمان امامت و ولایت، عیادت از بیماران، دیدار با خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم و حضور در مراسم مختلف از دیگر برنامه‌های خدام حریم رضوی در شهرستان ارسنجان بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی