[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ورزش همگانی عزم همگانی می‌خواهد، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس، علی‌رضا غلامیان، سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی فارس در سفری به داراب با اعضای هیئت همگانی داراب دیدار کرد.
در ابتدای این جلسه محمدهاشم نیکبخت، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی داراب ضمن خوشامد به سرپرست هیئت استان به بیان برنامه‌های هیئت در سال جدید پرداخت و در ادامه ابراهیم ارشد، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز ضمن بیان لزوم توجه بیشتر به ورزش همگانی شهرستان از غلامیان خواست نیازهای کمیته‌ها را بررسی و در این خصوص همکاری‌های لازم را انجام دهد.
هاشم نیکبخت در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از این مقام مسئول گفت: انتظار ما این است، هیئت استان، توجه بیشتری به داراب داشته باشد.
علی‌رضا غلامیان، سرپرست هیئت همگانی استان فارس نیز ضمن تقدیر از عملکرد هیئت ورزش‌های همگانی داراب گفت: داراب در میان هیئت‌های استان، عملکرد قابل قبولی داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی همچنین به میزبانی دوره مربیگری مینی‌فوتبال اشاره کرد و افزود: این اقدام، اتفاق بزرگی است که در ادامه نیز شاهد این‌چنین اتفاقات مثبتی خواهیم بود. غلامیان در تمجید از عملکرد بازیکنان فریزبی داراب هم عنوان کرد: نوجوان ۱۶ ساله دارابی، امیرحسین کیانی رکورد کشوری پرتاب را در اختیار دارد که در داراب چندان شناخته‌شده نیست.
وی خاطر نشان کرد: داراب می‌تواند در کشور به قطبی در این زمینه تبدیل شود.
غلامیان در انتها از دفتر هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان داراب بازدید کرد و قول تجهیز دفتر هیئت همگانی را داد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی