[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مجموعه فرآوری گیاهان دارویی در فارس راه‌اندازی می‌شود، روزنامه شیراز نوین

تفاهم‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و استانداری فارس به‌منظور راه‌اندازی مجموعه فرآوری گیاهان دارویی در این استان به امضا رسید. 
به گزارش روابط‌عمومی جهاد دانشگاهی فارس، طی مراسمی تفاهم‌نامه همکاری میان حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاد دانشگاهی و محمدهادی ایمانیه، استانداری فارس به‌منظور راه‌اندازی مجموعه فرآوری گیاهان دارویی در این استان به امضا رسید. این تفاهم‌نامه با موضوع همکاری مشترک و با هدف استفاده مطلوب از ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی، پژوهشی و آموزشی جهاد دانشگاهی در حوزه گیاهان دارویی به امضا 
رسیده است. 
راه‌اندازی پژوهشکده فرآوری گیاهان دارویی با استفاده از ظرفیت‌های ملی جهاد، راه‌اندازی پالایشگاه فرآوری گیاهان دارویی با استفاده از ظرفیت‌های ملی جهاد، راه‌اندازی پارک و باغ بوتانیک و موزه گیاهان دارویی در استان با جاذبه توریستی، آموزشی‌پژوهشی، استفاده از ظرفیت ساختارهای فرهنگی و رسانه‌ای جهاد جهت اطلاع‌رسانی در راستای حمایت از تولیدات گیاهان دارویی، برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی و آموزش تخصصی و همایش‌های‌ علمی، پژوهشی و جشنواره‌های تجاری در زمینه پرورش، فرآوری و تولید گیاهان دارویی از جمله موارد همکاری این تفاهم‌نامه هستند. بر طبق این تفاهم‌نامه، جلسات کارگروه مشترک به تناوب در استانداری یا جهاد دانشگاهی استان فارس برگزار خواهد شد و پیگیری تفاهم‌نامه برعهده جهاد دانشگاهی استان فارس است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی