[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

گره‌گشایی از مشکلات مردم حدومرزی ندارد، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس با بیان اینکه در دور دوم سفر به شهرستان‌ها زمانی را برای ملاقات با مردم اختصاص داده‌ام، گفت: گره‌گشایی از مشکلات مردم و خدمت‌رسانی به آنها حدومرزی ندارد.
به گزارش ایرنا، محمدهادی ایمانیه دوشنبه در دور دوم سفرهای شهرستانی خود، به‌منظور بازدید از پروژه مسکن ملی و شرکت در جلسه شورای اداری، به ارسنجان سفر کرد.
استاندار فارس در حاشیه برگزاری میز خدمت در شهرستان ارسنجان، یکی از برنامه‌های بزرگان دین اسلام را، رسیدگی به کارها و حل گرفتاری‌های مردم عنوان کرد و گفت: با تأسی از پیشوایان خود موظف هستیم برای رفع حاجت و گرفتاری مردم تلاش کنیم. ایمانیه به حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در میزهای خدمت شهرستانی اشاره کرد و افزود: با حضور همزمان مدیران اجرایی، تلاش می‌شود مشکلات مردم در کمترین زمان ممکن، در چهارچوب قوانین و مقررات و اختیارات دستگاه‌ها رفع شود. استاندار فارس در بدو ورود مورد استقبال رسمی کاووس رضایی فرماندار و سایر مسئولان شهرستان قرار گرفت و ضمن حضور در گلزار شهدای این شهر، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
بازدید از بیمارستان ۶۴تختخوابی، بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن، شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان و حضور در میز خدمت، برخی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر چندساعته استاندار فارس به این شهرستان بود.
استاندار فارس در جریان پنجاه‌وهشتمین سفر شهرستانی خود، در قالب میز خدمت به‌صورت مستقیم و چهره‌به‌چهره به بررسی مسائل و مشکلات مردم شهرستان ارسنجان پرداخت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی