[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ممنوعیت مربی خارجی برای چند تیم لیگ برتری، روزنامه شیراز نوین

با پایان لیگ برتر اکنون بحث تغییرات روی نیمکت تیم‌ها داغ شده است و بحث درباره حضور مربیان خارجی تازه وارد نیز شکل گرفته است. به گزارش ورزش سه، لیگ برتر در فصل بیست‌ودوم با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید و این در حالی بود که تغییرات در این فصل از لیگ برتر روی نیمکت تیم‌ها به کمترین و استانداردترین حالت ممکن رسیده بود.
با این حال، اکنون زمزمه‌های مبنی بر تغییرات روی نیمکت برخی تیم‌ها به گوش می‌رسد و بحث افزایش سرمربیان خارجی در لیگ بعدی نیز افزایش یافته است. در حال حاضر ساپینتو، مورایس و خمز از جمله مربیان خارجی حاضر در لیگ برتر هستند و باید دید شرایط در فصل آینده به چه شکل خواهد بود.
در شرایطی که بحث حضور سرمربیان خارجی تازه‌وارد روی نیمکت برخی تیم‌ها شکل گرفته، گفته می‌شود برخی تیم‌های دولتی و البته صنعتی از جذب مربی خارجی منع شده‌اند و قادر به انجام این موضوع نخواهند بود.
با این حال، برخی تیم‌ها به واسطه نیاز و برنامه‌ریزی که داشته‌اند، به دنبال دریافت مصوبه لازم از مراجع مدیریتی بالاتر خود هستند تا شرایط جذب مربی خارجی خود را فراهم سازند.
سه تیمی که البته بحث جذب مربی خارجی برای آنها طی روزهای اخیر داغ شده، اما گفته می‌شود فعلاً با ممنوعیت جذب مربی خارجی مواجه هستند و باید دید طی روزهای آتی چه اتفاقی در این خصوص خواهد افتاد.
لیگ برتر برای فصل جدید از اواسط مرداد آغاز خواهد شد و باید منتظر ماند و دید تیم‌ها چه تغییراتی روی نیمکت خود خواهند داشت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی