[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اشکان خورشیدی داور دربی!، روزنامه شیراز نوین

کمیته داوران، اشکان خورشیدی را به‌عنوان داور دربی معرفی کرد. به گزارش ورزش سه، کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد که اشکان خورشیدی به‌عنوان داور دربی انتخاب شده است.این در حالی است که پیش از این شایعاتی پیرامون انتخاب بیژن حیدری برای این پست وجود داشت، اما در نهایت این خورشیدی بود که نظر کمیته داوران را به خود جلب کرد. همچنین نکته مهم این است که علی‌رضا ایلدروم و حسین ظهیری، کمک‌داوران او در این بازی خواهند بود تا دو چهره درخشان این فصل لیگ برتر خورشیدی را یاری برسانند. محمدحسین زاهدی‌فر و علی‌اصغر مؤمنی، دو داور وسط باتجربه فوتبال ایران نیز در قامت کمک داوران اضافه در این بازی حضور دارند تا به خورشیدی کمک کنند.
محمد راهی و علی خسروی، ناظر داوری و ناظر ویژه داوری در این بازی هستند تا این بار دو چهره مشهور نظارت، عملکرد خورشیدی را زیر نظر بگیرند. نکته مهم این است که خورشیدی در فصل جاری برای پرسپولیس و استقلال قضاوتی نکرده، اما برای دربی لیگ برتر و جام حذفی گزینه بود و در نهایت سوت دربی حذفی را در اختیار گرفت.
داوران: اشکان خورشیدی، علی‌رضا ایلدروم، حسن ظهیری، محمدحسین ترابیان.
کمک‌داوران اضافه(پشت دروازه): محمدحسین زاهدی‌فر، سید علی‌اصغر مؤمنی، کمک‌داور ذخیره: محمد راهی، ناظر داوری: محمود رفیعی، ناظر ویژه داوری: علی خسروی.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی