[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دسترسی عادلانه به خدمات پزشکی ، روزنامه شیراز نوین


معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از تحویل 260میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه از ابتدای سال جاری تاکنون، خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» گفت: ایجاد دسترسی عادلانه تمامی مناطق استان فارس به خدمات تخصصی و پزشکی حوزه سلامت، همواره از اهداف اصلی مجموعه دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز بوده است.
او صیانت از سلامت مردم را یک وظیفه همگانی خواند که با همراهی دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی، موجب سرعت‌بخشیدن به تحقق اهداف نظام سلامت می‌شود. معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز افزود: در راستای گسترش خدمات درمانی در مناطق محروم از ابتدای سال جاری تاکنون، اقداماتی مانند تجهیز بیمارستان‌ها در مناطق محروم با استفاده از امکانات روزآمد، حضور پزشکان متخصص و ارائه خدمات تخصصی در این مناطق انجام شده است.
تحویل دو دستگاه سونوگرافی به بیمارستان‌های شهید دکتر فقیهی شیراز و امام حسن مجتبی(ع) داراب، تحویل یک دستگاه «رتکم» به مرکز آموزشی درمانی چشم‌پزشکی پوستچی، تحویل یک دستگاه اندوسونوگرافی به بیمارستان نمازی، تجهیز آزمایشگاه بیمارستان حضرت زینب(س) به دستگاه‌های اتوآنالایزر و بلادگس، تجهیز درمانگاه چشم پزشکی بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) کازرون، تجهیز کلینیک ویژه بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) ممسنی به یک دستگاه سونوگرافی و سایر تجهیزات جنرال، بخشی از اقدامات انجام‌شده در حوزه تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز طی ماه گذشته بود که معاون درمان دانشگاه به آن اشاره کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی