[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

چطور می‌خواهیم به جنگ تیم‌های ۸۰۰ میلیاردی برویم؟، روزنامه شیراز نوین

به گزارش تسنیم، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان رقابت این تیم با تیم‌هایی را که بودجه‌های چندصد میلیاردی دارند، نابرابر دانست.
حسین ساکی در مورد شرایط صنعت نفت و نگرانی هواداران این تیم بابت وضعیت بحرانی باشگاه گفت: هواداران حق دارند نگران باشند، چون آنها به اندازه کافی در فصل گذشته سختی کشیده‌اند و نمی‌خواهند اتفاقات سال گذشته تکرار شود. متأسفانه چند تیم ریشه‌دار در فوتبال ایران با مشکلات مختلف روبه‌رو هستند که از جمله آنها می‌توان به صنعت نفت، ملوان، فجر شهید سپاسی، نساجی یا استقلال خوزستان اشاره کرد. وی ادامه داد: ما چگونه می‌خواهیم با 80 میلیارد هزینه به جنگ تیم‌هایی برویم که 800 میلیارد هزینه می‌کنند؟! این رقابت قطعاً عادلانه نیست و اگر مشکلات مالی برطرف نشود و مسئولان از صنعت نفت حمایت نکنند، بدون شک اتفاقات تلخی برای تیم ما رخ خواهد داد. در این سال‌ها با مشکلات مختلفی روبه‌رو بودیم و یک‌بار برای همیشه باید مشکلات باشگاه قدیمی و ریشه‌داری مثل صنعت نفت برطرف شود. مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره وضعیت قراردادش با این باشگاه خوزستانی تصریح کرد: من هشت سال است که اینجا بازی می‌کنم و برای فصل آینده هم قرارداد دارم. طبیعتاً دوست دارم در صنعت نفت بمانم، ولی نظر سرمربی و باشگاه هم مهم است.
ساکی در واکنش به صحبت‌های طالب ریکانی که گفته است از صنعت نفت جدا خواهد شد، خاطر نشان کرد: طالب در این سال‌ها پیشنهادهای بسیار خوبی را به خاطر صنعت نفت رد کرد. اگر عبدالله ویسی در تیم ما بماند فکر می‌کنم که طالب هم قراردادش را تمدید کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی