[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

آرد کم شد، صف‌ها زیاد، روزنامه شیراز نوین

رئیس اتحادیه صنف نانوایی‌های شیراز اعلام کرد که کاهش سهمیه آرد نانوایی‌ها در این کلان‌شهر موجب کاهش ساعت کاری این واحدهای صنفی شده است. محسن حسینی در گفت‌وگو با ایسنا و در پاسخ به چرایی کاهش ساعت کار نانوایی‌ها در کلان‌شهر شیراز، بیان کرد: تعدادی از نانوایی‌ها در شیراز به دلیل اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها و شناورشدن آرد و مطرح‌شدن موضوع کارت‌های تکراری بانکی در دستگاه‌های پوز، دچار مشکل شده‌اند.
به گفته او، سهمیه اختصاص داده شده به نانوایی‌های شیراز، از سه مرحله در ماه به دو مرحله کاهش داشته و طی یک ماه گذشته تاکنون تنها دو مرتبه سهمیه آرد به نانوایی‌ها داده شده است.
رئیس اتحادیه صنف نانوایی‌های شیراز ادامه داد: کاهش سهمیه آرد موجب تعطیلی یکی‌دوروزه برخی نانوایی‌ها شده است.
حسینی با بیان اینکه با اتمام سهمیه، نانوایی‌ها چاره‌ای جز تعطیلی زودهنگام و کاهش ساعت کاری در روز ندارند، عنوان کرد: ایرادی به نانوایی‌ها مبنی بر تکرار کارت‌های بانکی گرفته شده که ارتباطی به نانوا ندارد، بلکه مقصر برخی کسب‌وکارها هستند که اصلاً ثبت نام نکرده‌اند و در طول روز ممکن است چندین مرتبه نان بگیرند.
رئیس اتحادیه صنف نانوایی‌های شیراز نسبت به تغییرنیافتن نرخ نان هم انتقاد و خاطرنشان کرد: نامه‌نگاری‌هایی انجام شده که امیدواریم این روند تغییر کند.
گزارش میدانی خبرنگار ایسنا، حاکی از افزایش تعداد روزهای تعطیلی واحدهای خبازی در شیراز طی ماه و طولانی‌شدن صف خریداران در مقابل نانوایی‌ها طی هفته‌های اخیر است؛ از طرفی شماری از شهروندان با ارسال پیام یا تماس با ایسنا، خواستار پاسخ‌گویی مسئولان پیرامون دلیل کاهش ساعت کار و حجم پخت و عرضه نان در روز، افزایش تعطیلی‌ ماهیانه واحدهای نانوایی و پایین‌بودن کیفیت نان طبخ‌شده در کلان‌شهر شیراز شده‌اند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی