[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سرمایه به قرارگاه رفت ، روزنامه شیراز نوین

دکتر محمد هادی ایمانیه گفت: قرارگاه جهادی سرمایه‌گذاری کوثر با هدف جذب سرمایه‌گذاران و تسهیل روند سرمایه‌گذاری در استان راه‌اندازی شد. به گزارش شیراز نوین به‌نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در حاشیه افتتاح قرارگاه جهادی سرمایه‌گذاری کوثر در شیراز با اشاره به اینکه، استانداری فارس به سوی سرمایه‌گذاران دست همکاری و یاری دراز کرده است، گفت: ایده‌پردازانی که برای محقق شدهن ایده‌هایشان نیاز به منابع مالی دارند و همچنین صاحبان سرمایه که برنامه‌ خاصی برای منابع مالی خود ندارد در این قرارگاه به یکدیگر معرفی می‌شوند تا با همکاری یکدیگر سبب پیشرفت اقتصادی استان شوند.
استاندار فارس، کارگروه استعدادیابی، سرمایه‌گذاری، احیای واحد‌های راکد، تأمین مالی، دیپلماسی اقتصادی و دستیار مردمی را شش کارگروه تعریف‌شده ذیل قرارگاه جهادی سرمایه‌گذاری کوثر معرفی کرد و افزود: این قرارگاه فعالیت و مشکلات مختلف سرمایه‌گذاران را در زمینه‌های مختلفی همچون تأمین زمین، تسهیلات و زیرساخت‌ها بررسی و برطرف می‌کند.
دکتر ایمانیه با تأکید بر اینکه ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری دو هدفی است که برای تحقق آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد، گفت: روز‌های شنبه و چهارشنبه هر هفته قسمتی از برنامه‌های خود را به ملاقات مستقیم با سرمایه‌گذاران اختصاص داده‌ام.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی