[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ایجاد زیرساخت، جلب نظر سرمایه‌گذار ، روزنامه شیراز نوین

 سیده رقیه یحیوی- گروه خبر:
سیدمصطفی هاشمی هدف از ایجاد شهرک صنعتی چنارشاهیجان را فراهم‌کردن زیرساخت مناسب برای استقرار واحدهای صنعتی و توسعه و اشتغال در این منطقه اعلام کرد و گفت: این ناحیه صنعتی با توجه به قرارگیری در امتداد محور غرب استان فارس به خوزستان، از موقعیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در ناحیه صنعتی چنارشاهیجان کازرون شتاب گرفته است. سید مصطفی هاشمی در جلسه با فرماندار کوه‌چنار افزود: یکی از مشکلات این ناحیه صنعتی تأمین برق پایدار بود که با پیگیری‌های انجام‌شده و حمایت‌های فرماندار شهرستان، پیمانکار طرح خط انتقال دومداره اختصاصی از پست برق تا شهرک صنعتی به طول 3.8 کیلومتر و با اعتبار اولیه حدود 9میلیارد تومان، انتخاب شده و عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز می‌شود. وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح، بستر مناسب برای تأمین برق پایدار فراهم می‌شود.
هاشمی همچنین از پایان ساخت طرح پل ورودی به این ناحیه صنعتی با اعتبار 380میلیون تومان خبر داد و گفت: این طرح نیز در راستای تسهیل در عبورومرور به ناحیه صنعتی بر روی رودخانه فصلی در مسیر ورودی ناحیه صنعتی اجرا شده است. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین با اشاره به افت چاه آب ناحیه صنعتی، بر پیگیری به‌منظور جابه‌جایی چاه و حفر چاه جدید تأکید کرد. وی گفت: با واگذاری زمین در این ناحیه صنعتی، تاکنون  29 سرمایه‌گذار نسبت به انعقاد قرارداد با این شرکت به‌منظور دریافت زمین اقدام کرده‌اند و 5 واحد با اشتغال 25 نفر نیز در مرحله بهره‌برداری قرار دارد. وی هدف از ایجاد شهرک صنعتی چنارشاهیجان را فراهم‌کردن زیرساخت مناسب برای استقرار واحدهای صنعتی و توسعه و اشتغال در این منطقه اعلام کرد و گفت: این ناحیه صنعتی با توجه به قرارگیری در امتداد محور غرب استان فارس به خوزستان، از موقعیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است. در این جلسه فرماندار کوه‌چنار نیز بر پیگیری جابه‌جایی چاه آب با هدف حفر چاه جدید و تأمین پایدار آب ناحیه صنعتی تأکید کرد و گفت: موضوع طرح توسعه این ناحیه صنعتی نیز به‌عنوان یکی از مصوبات سفر استاندار فارس در اولویت قرار خواهد گرفت. ناحیه صنعتی چنارشاهیجان با ۲۰ هکتار مساحت ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۳۵۰ نفر را 
خواهد داشت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی