[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تدبیر برای اختصاص زمین ، روزنامه شیراز نوین

 سیده رقیه یحیوی- گروه خبر:
مدیرکل راه و شهرسازی فارس در یکصدوهفتادودومین جلسه شورای مسکن استان گفت: زمین‌های مستعدی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در اطراف شهر جدید صدرا وجود دارد که با توافق با مالکان می‌توانیم مشکل کمبود زمین را در شهر شیراز و صدرا مرتفع کنیم. محمودرضا طالبان افزود: تاکنون با مالکان برای 1200 هکتار زمین در جهت نهضت ملی مسکن استان فارس توافق شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: از 4200 هکتار زمین تأمین‌شده تاکنون در استان فارس برای طرح بزرگ نهضت ملی مسکن 1200 هکتار آن ماحصل توافق با مالکان بوده است. محمودرضا طالبان اضافه کرد: در خصوص کمبود زمین در شهر شیراز و صدرا، 80 هکتار دیگر در شهر جدید صدرا توافق شد که به‌زودی وارد عرصه اجرا می‌گردد. دبیر شورای مسکن استان فارس همچنین با اشاره به زمین‌های مستعدی که در اطراف شهر جدید صدرا وجود دارد، گفت: زمین‌های مستعدی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در اطراف شهر جدید صدرا وجود دارد که با توافق با مالکان می‌توانیم مشکل کمبود زمین را در شهر شیراز و صدرا مرتفع کنیم. وی همچنین در خصوص متقاضیان نهضت مسکن که تحت‌پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، افزود: در این جلسه مقرر گردید که از ظرفیت‌های انجمن خیرین مسکن‌ساز برای ساخت واحد‌های مسکونی این افراد استفاده گردد.
طالبان متذکر شد: افراد واجد شرایط تحت‌پوشش نهادهای حمایتی که قبلاً موفق به ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن نشده‌اند، اداره‌کل راه و شهرسازی مکاتبات و اقدامات لازم را جهت بازشدن سامانه جهت ثبت‌نام این افراد در طرح نهضت ملی مسکن انجام می‌دهد و پیگیری خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی