[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

زیرساخت اجرای کالابرگ الکترونیکی ایجاد شد، روزنامه شیراز نوین


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس با اشاره به اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی از ۱۳ خردادماه جاری برای خانوارهای تحت‌پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی گفت: تاکنون ترمینال و زیرساخت موردنیاز اجرای این طرح با بیش از 4هزار و 550 ترمینال فعال فروشگاهی در سطح این استان ایجاد شده است.
وحید خداپرست در جمع خبرنگاران افزود: مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی از شنبه هفته جاری ۱۳ خردادماه ۱۴۰۲ برای خانوارهای تحت‌پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی اجرایی شده است.
وی جزئیاتی از مشوق‌های این طرح از جمله استفاده از اعتبار یارانه ماه آینده خانوارها، بهره‌مندی از نرخ‌های قبلی اقلام کالایی موجود در این طرح و افزایش ۲۰درصدی یارانه معیشتی سه دهک پایین درآمدی ارائه کرد و گفت: شرط استفاده از این افزایش اعتبار، خرید بیش از ۷۰ درصد یارانه معادل ۳۲۰هزار تومان به ازای هر فرد است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با بیان اینکه بیش از ۴هزار و ۵۵۰ پایانه فروشگاهی در سطح این استان به اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی پیوسته‌اند، افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ ازجمله جانبو، دیلی‌مارکت، افق کوروش، رفاه و... و همچنین فروشگاه‌های دیگر در سطح شهرها و دهستان‌های استان فارس به این طرح پیوسته‌اند و اهالی این استان می‌توانند برای بهره‌برداری از مزایای طرح از این واحدها خرید خود را انجام دهند.
وی تأکید کرد: شهروندان برای اطلاع از نام و آدرس فروشگاه‌های طرف اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در سطح این استان، می‌توانند اپلیکیشن شما (شبکه ملی اعتبار) را به‌صورت رایگان نصب کرده و همچنین با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 500 ستاره 1463 مربع از میزان اعتبار خرید خود آگاه شوند.
خداپرست با اعلام این خبر که سایر خانوارهای یارانه‌بگیر نیز به‌زودی امکان بهره‌مندی از طرح کالابرگ الکترونیکی را خواهند داشت، خاطرنشان کرد: زمان اجرای این طرح برای سایر مشمولان دهک‌های ۱ تا ۳ نیز در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد. وی با اشاره به اینکه در قالب اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی خانوارها می‌توانند یک ماه زودتر از واریز یارانه از اعتبار خود استفاده کنند و استفاده از این طرح برای همه مشمولان اختیاری است، گفت: در این طرح کارت جدیدی صادر نمی‌شود و همه کارت‌های بانکی به نام سرپرست خانوار قابل‌استفاده خواهد بود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس اضافه کرد: خرید اعتباری در قالب اجرای این طرح برای مایحتاج ضروری خانوارها و 11 قلم کالای اساسی ازجمله شیر کم‌چرب بطری، پنیر، تخم‌مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات (ماست پرچرب پگاه) قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی