[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جو سالن خیلی سنگین بود!، روزنامه شیراز نوین

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در لیگ ملت‌ها 2023 مغلوب ژاپنی شد که حمایت بیش از 10 هزار تماشاگر را در سالن مسابقه به ‌همراه داشت.
به گزارش «ورزش سه»، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها 2023 از دیروز(سه‌شنبه 16 خرداد) آغاز شد و در دومین مسابقه روز نخست شهر ناگویا، تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن(میزبان) مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.
تیم ایران در ست نخست 25 بر 16 مغلوب میزبان شد که استرس بازی نخست و حضور تماشاگران بی‌شمار در این نتیجه تأثیرگذار بود. ایران در ست اول تمرکز کافی نداشت و خیلی زود از حریف عقب افتاد تا در نهایت تنها شانزده امتیاز در شروع کار خود کسب کند‌.
برتری تیم ایران در ست دوم تا امتیاز 15 ادامه داشت تا دو تیم در این امتیاز برابر شوند. اشتباهات عجیب و باورنکردنی در زمانی که ایران سه پوئن جلو بود و می‌توانست با حفظ برتری برنده ست دوم شود، باعث تساوی کار و در ادامه جلو افتادن سامورایی‌ها شد.
تیم ایران ست سوم را با دو تغییر نسبت به ست دوم آغاز کرد، ولی در این ست نیز 25 بر 19 مغلوب حریف قدرتمند خود شدند تا در مجموع سه بر صفر نتیجه را به تیم میزبان واگذار کنند. در این ست نیز اگرچه بازی در امتیازات ابتدایی برابر دنبال می‌شد، اما اختلاف شش امتیازی در میانه‌های ست خبر از اولین برتری ژاپن در لیگ ملت‌ها را می‌داد.
تیم ملی والیبال ایران ساعت 12:30 دقیقه روز پنج‌شنبه 18 خرداد در دومین دیدار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها برابر لهستان صف‌آرایی خواهد کرد. در نخستین مسابقه امروز این گروه نیز تیم بلغارستان سه بر دو مغلوب چین شد تا به یک امتیاز این دیدار اکتفا کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی