[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تلاش کازرونی‌ها برای رتبه هفتمی!، روزنامه شیراز نوین

شیرازنوین: آخرین بازی مرحله گروهی نماینده فارس در جام باشگاه‌های آسیا، به کم‌گل‌ترین بازی این تیم تبدیل شد.
تیم شهید شاملی کازرون ایران در آخرین بازی مرحله گروهیل جام باشگاه‌های آسیا سومین شکست خود را تجربه کرد.
این مسابقه از ساعت ۱۲ دیروز سه‌شنبه در سالن ۶ هزار نفری ٢۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان آغاز شد.
با وجود این‌که نماینده ایران، بازی را بهتر از حریف شروع کرد، اما در ادامه الدحیل سوار بر بازی شد و نیمه نخست را با پیروزی ۱۵ بر ۹ به پایان رساند، در نیمه دوم، بازی به صورت متعادل پیش رفت و در پایان، تیم قطری با نتیجه ۲۹ بر ۲۳ مقابل شهید شاملی کازرون پیروز شد.
«بلال لپنیکا»، بازیکن تیم الدحیل در این مصاف به‌عنوان برترین بازیکن میدان لقب گرفت.
رقابت شهید شاملی و الدحیل، کم‌گل‌ترین بازی نماینده فارس در این رقابت‌ها بود که در آن تنها 52 گل به ثمر رسید. در حالی که در تمامی دیدارهای قبلی، طرف بازنده حداقل 30 گل به ثمر رسانده بود و این یعنی میانگین گل‌های به ثمر رسیده در 4 دیدار نخست، بالاتر از 60 گل برای هر بازی بود.
در مجموع شاگردان ظهرابی در این مرحله 171 گل خوردند و 164 بار نیز دروازه رقبا را فرو ریختند.
بدین‌ترتیب نماینده فارس در هندبال باشگاه‌های آسیا در رتبه چهارم جدول گروه ب قرار گرفت و باید روز جمعه مقابل تیم چهارم گروه یک قرار بگیرد تا برنده آن مسابقه، رتبه هفتم را از آن خود کند. به گفته سرمربی شهید شاملی، احتمالاً تیم کلاب عمان حریف نماینده فارس در دیدار رده‌بندی خواهد بود.
این تیم در بازی نخست خود توانست نماینده چین را با نتیجه ۳۹ بر ۳۲ شکست دهد. در دومین بازی شاگردان ظهرابی به مصاف تیم قدرتمند و پرستاره الکویت رفتند و در پایان این نماینده کویت بود که توانست با نتیجه ۴۰ بر ۳۰ شهید شاملی کازرون را شکست دهد.
سومین بازی شهید شاملی با پیروزی خوبی همراه بود؛ این تیم روز یکشنبه مقابل تاشکند ازبکستان صف‌آرایی کرد و در نهایت توانست ۳۹-۳۴ حریف خود را شکست دهد. 
در روز چهارم،  نماینده فارس به مصاف النجمه بحرین رفت و  در پایان با نتیجه ۳۶ بر ۳۳ بازی را  واگذار کرد.
 بیست‌وپنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا پنجشنبه ۱۱ خرداد در سالن ۶ هزار نفری ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان آغاز شد و تا بیستم این ماه ادامه دارد.
مهران رهنما، محمدعلی قاسمی، محمد صفری، فرزاد رستمی، علی رحیمی کازرونی، بهشاد فاتحی‌زاده و علی کوهزاد، حسین جمالی، الله‌کرم استکی، جواد کاظمی، مجتبی کرمیان، محمدرضا کاظمی، میثم نوروزی، مهرداد صمصامی، بهرام رستمی و امیرعباس سلطانی، نفرات نماینده کازرون در این رقابت‌ها هستند. هدایت شهید شاملی را مسعود ظهرابی بر عهده دارد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی