[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

استقلال قربانی اختلاف دو وزارتخانه ، روزنامه شیراز نوین

جلسه مجمع فوق‌العاده باشگاه استقلال در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نتیجه‌گیری به پایان رسید.
به گزارش فوتبال 360، مسئولان سازمان خصوصی‌سازی و مدیران وزارت ورزش ‌و جوانان به دنبال ترمیم ساختار مدیریتی استقلال و پرسپولیس هستند، اما در این زمینه اختلافات عمیقی میان طرفین وجود دارد. یکی از موضوعاتی که به اختلاف میان طرفین تبدیل شده بود، زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده بود که مسئولان سازمان خصوصی‌سازی اصرار به برگزاری قریب‌الوقوع مجامع دو باشگاه داشتند، اما در طرف مقابل، با رویکرد بررسی بیشتر گزینه‌های اصلح برای ورود به ترکیب مدیریتی دو باشگاه، مدیران وزارت ورزش‌وجوانان درخواست تعویق مجمع را مطرح کردند.
سازمان خصوصی‌سازی آگهی برگزاری مجمع فوق‌العاده باشگاه استقلال را در سایت کُدال منتشر کرد و مشخص شد بعد از یک نوبت تعویق مجمع که قرار بود روز سی‌ام اردیبهشت‌ماه برگزار شود، مجمع فوق‌العاده دیروز(سه‌شنبه) شانزدهم خردادماه به انجام می‌رسد. جالب آنکه تا ساعاتی پیش از شکل‌گیری این جلسه همچنان مخالفت‌ها با برگزاری آن از سوی مدیران وزارت ورزش پابرجا بود، اما در نهایت این جلسه بدون هیچ خروجی مهمی برگزار و به پایان رسید!
حمید سجادی، وزیر ورزش ‌و جوانان در مجمع فوق‌العاده باشگاه استقلال شرکت نکرد و جالب آنکه اعضای هیئت‌مدیره این باشگاه غایب در جلسه مجمع فوق‌العاده بودند تا این مجمع که به میزبانی وزارت ورزش ‌و جوانان برگزار شد، با ریاست حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی پیگیری شود. دو نماینده از وزارت ورزش‌ و جوانان و وزارت دادگستری هم در این جلسه حضور داشتند. با پیشنهاد مطرح‌شده از سوی وزارت ورزش و جوانان، تنفس ایجاد شده و مجمع آتی به منظور ترمیم هیئت‌مدیره باشگاه یکشنبه آینده(٢١ خرداد) برگزار می‌شود.
مجمع فوق‌العاده باشگاه استقلال ساعت 8:10 امروز آغاز به کار کرد و ساعت 8:55 جلسه با تعیین صورت‌جلسه که مهم‌ترین بند آن ایجاد تنفس بود، به پایان رسید تا همچنان با وجود پافشاری مدیران سازمان خصوصی‌سازی، تغییری در ارکان مدیریتی باشگاه استقلال ایجاد نشود.
حسین قربان‌زاده که امید داشت بتواند ترکیب هیئت‌مدیره استقلال را تغییر بدهد، به هدف خود نرسید و به نظر می‌رسد که در میان اختلافات به‌ وجود آمده میان وزارت اقتصاد و امور دارایی و وزارت ورزش ‌و جوانان، هواداران استقلال که چشم‌انتظار پایان بلبشوی مدیریتی باشگاه‌شان بودند، بیشتر ضرر را متحمل شدند.
قربان‌زاده بعد از پایان جلسه مجمع فوق‌العاده باشگاه استقلال در صفحه شخصی خود نسبت به این موضوع موضع گرفت و در بخش پایانی پیام اینستاگرامی خود کنایه‌ای به عملکرد مدیران وزارت ورزش‌وجوانان زد و نوشت: «ان‌شاءلله این آخرین تعویق و تنفس باشد».


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی