[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

فروش امتیاز مسکن ملی تخلف است، روزنامه شیراز نوین

 سیده رقیه یحیوی- گروه خبر:
دکتر طالبان مدیرکل راه و شهرسازی فارس به مردم هشدار داد از خریدوفروش امتیاز مسکن ملی خودداری کنند؛ چراکه ورود به این موضوع تخلفی آشکار است و در آینده خریداران و فروشندگان دچار مشکلات عدیده‌ای خواهند شد. وی گفت: این اقدام کاملاً غیرقانونی است و مردم باید مراقب باشند و فریب مشاوران املاک سودجو را نخورند و به‌هیچ‌وجه اقدام به خریدوفروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن نکنند.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: خریدوفروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع و امری غیرقانونی است و با افراد متخلف در این حوزه در استان فارس برخورد می‌شود. محمودرضا طالبان روز چهارشنبه با تشریح قوانین موجود در این زمینه افزود: آن دسته از شهروندانی که نسبت به فروش و خرید امتیاز طرح نهضت ملی مسکن اقدام کنند، در آینده با مشکلات عدیده‌ای مواجه 
خواهند شد. 
مدیرکل راه و شهرسازی فارس ادامه داد: این اقدام کاملاً غیرقانونی است و مردم باید مراقب باشند و فریب مشاوران املاک سودجو را نخورند و به‌هیچ‌وجه اقدام به خریدوفروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن نکنند. او اظهار کرد: قانون پیش‌فروش ساختمان و آیین‌نامه اجرایی طرح نهضت ملی مسکن به‌خوبی مشخص کرده که تمام اقدامات و امور مربوط به این طرح باید بر اساس دستورالعمل‌ها و قراردادهای ابلاغ‌شده از سوی وزارت راه و شهرسازی باشد.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: به همین دلیل است که به‌صراحت می‌توان اعلام کرد که خریدوفروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن غیرقانونی است و ارتکاب آن مجازات خواهد داشت.
 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی