[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ساخت آب‌نمای موزیکال در باغ جنت ، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه چهار شیراز از آغاز طرح بهسازی و سنگ‌فرش سه بوستان در این منطقه شهری خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه چهار، حسام‌الدین اسدزاده اظهار داشت: نخستین طرح بهسازی کف فرش و سنگ‌فرش باغ جنت در سال جاری و اجرای رمپ و بهسازی سنگ‌فرش کف و ارتقای نورپردازی معابر در این باغ و بوستان بزرگ در حال 
اجراست.
وی مبلغ اجرای این طرح را بیش از ۴۰میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: هدف از اجرای این طرح بهسازی و تسهیل در عبورومرور شهروندان و ایجاد محیطی مناسب با فضای شهری است.
وی افزود: همچنین ایجاد زیبایی بصری، رفع ناهمواری‌ها و احداث رمپ و رفع اختلاف ارتفاع در محدوده باغ جنت و تشویق خانواده‌ها به استفاده از محیط پارک و ایجاد محیط دلنشین جهت استفاده شهروندان از دیگر اهداف پروژه‌های در حال اجرای باغ جنت است.
اسدزاده گفت: از دیگر برنامه‌های شهرداری این منطقه در باغ جنت، تعویض وسایل بازی کودکان و کف‌پوش‌های زمین بازی کودکان در سال جاری با هزینه بالغ بر ۶میلیارد ریال است.
شهردار منطقه چهار شیراز بیان کرد: ساخت زمین والیبال ساحلی به اتمام رسیده و فوتبال ساحلی که تاکنون خاک‌برداری آن انجام شده است، با اعتبار بیش از ۴۰میلیارد ریال در حال اجرا می‌باشد.
اسدزاده گفت: در باغ جنت در راستای ایجاد زیرساخت‌ها، بهسازی و احداث آب‌نمای موزیکال با اعتبار بیش از ۴۰میلیارد ریال و راه‌اندازی و به‌روزرسانی تأسیسات آب‌نماها و احداث یک زمین بازی کودکان در محل جنب نمازخانه پارک در حال بررسی و اجرا در سال جاری است.
وی گفت: اجرای مسیر دوچرخه‌سواری دور پارک باغ جنت، ساخت اتاق مدیریت زمین ورزشی فوتبال ساحلی به‌همراه رختکن و سرویس بهداشتی در محل زمین فوتبال ساحلی و تکمیل دیوارگذاری دور باغ جنت و شروع کف فرش بیرونی باغ جنت در سال جاری اجرا خواهد شد. همچنین خط‌کشی زمین‌های ورزشی و رنگ‌آمیزی نرده‌های ورودی پارکینگ با مبلغ کلی پروژه بالغ بر ۳میلیارد ریال از طرح‌هایی است که در شهرداری منطقه چهار در حال اجرا می‌باشد.
شهردار منطقه چهار شیراز دومین و سومین طرح در دست اجرا را بهسازی و مرمت بوستان‌های سطح منطقه با مبلغ قرارداد بیش از ۲۸۰میلیارد ریال در بوستان ایرانی و پوربیرک و سیاحتگر اعلام کرد.
وی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح رفع نازیبایی بصری و بهسازی کف فرش و رفع موارد فنی در پارک‌های سطح منطقه و همچنین اجرای رمپ جهت عبورومرور معلولان و کم‌توان‌ها و تسهیل در عبور شهروندان است. اسدزاده افزود: اجرای فضای مناسب جهت گذراندن اوقات خانواده‌ها و تشویق خانواده‌ها در استفاده از محیط پارک و کمک به تحکیم خانواده‌ها از دیگر موضوعات موردتوجه در اجرای این طرح‌هاست. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی