[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دانشگاه برتر وزارت بهداشت شدیم ، روزنامه شیراز نوین

 معاون دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز خبر داد:
دانشگاه برتر وزارت بهداشت شدیم 
در نخستین دوره پایش و ارزیابی حوزه منابع انسانی مؤسسات زیرمجموعه وزارت بهداشت، دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز با کسب نشان سه ستاره، به‌عنوان دانشگاه برتر کشور موردتقدیر قرار گرفت. به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با اعلام این خبر گفت: در همایش مدیران منابع انسانی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم‌پزشکی سراسر کشور و سازمان‌های وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که با حضور «بهروز رحیمی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت برگزار شد، نشان سه ستاره این همایش به دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز اهدا شد.
دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» با اشاره به تقدیر از ۱۷ دانشگاه‌ و دانشکده‌ علوم‌پزشکی برتر در حوزه منابع انسانی وزارت بهداشت در این رویداد، افزود: از مجموع تقدیرشدگان، پنج دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز، تهران، ایران، مشهد و اصفهان، موفق به دریافت نشان سه ستاره شده و به‌عنوان دانشگاه‌های برتر کشور، مورد تقدیر قرار گرفتند.
این مقام مسئول در دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز ابراز امیدواری کرد که این موفقیت، انگیزه‌بخش حرکتی پرتوان در مجموعه دانشگاه برای تعالی حداکثری اهداف سلامت‌محور باشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی