[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

جایزه گل سال در انتظار طارمی، روزنامه شیراز نوین

گل ستاره ایرانی پورتو در نظرسنجی این باشگاه برای بهترین گل سال قرار گرفته است. به گزارش ورزش سه،  باشگاه پورتو به مناسبت پایان تمام مسابقات داخلی و اروپایی در فصل ۲۳-۲۰۲۲ اقدام به معرفی بهترین گل سال کرده و برای انجام این کار، در یک نظرسنجی با حضور هشت بازیکن، از هواداران خود خواسته تا بهترین گل را انتخاب کنند که در این بین نام مهدی طارمی نیز دیده می‌شود.
مهدی طارمی که در فصل اخیر لیگ برتر پرتغال ۲۲ گل به ثمر رساند و عنوان آقای‌گلی این رقابت‌ها را به دست آورد، حالا در یک نظرسنجی از سوی باشگاه پورتو، شانس رسیدن به جایزه بهترین گل سال را هم دارد.
باشگاه پورتو در یک نظرسنجی با انتخاب گل‌های هشت بازیکن مختلف ازجمله مهدی طارمی از هواداران خود خواسته تا بهترین گل را انتخاب کنند که بعید نیست ستاره ایرانی پورتو در این نظرسنجی به‌عنوان برتر برسد.
گل تماشایی مهدی طارمی در دیدار مقابل ژیل ویسنته به‌عنوان بهترین گل سال او از سوی باشگاه پورتو انتخاب و در نظرسنجی قرار داده شده که هواداران این تیم باید بین گل ستاره ایرانی خود و گل زایدو سانوسی برابر بایر لورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا، یک گل را انتخاب کنند و به آن رأی بدهند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی