[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دور زدن قانون سقف بودجه غیرممکن شد! ، روزنامه شیراز نوین

سازمان بازرسی کل کشور آمادگی خود را برای استقرار در فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها برای نظارت بر اجرای دستورالعمل نقل و انتقالاتی اعلام کرد. به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ پرده از نامه‌ای برداشت که 17 خرداد از سوی بازرسی کل کشور خطاب به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ارسال شده بود و امضای بازرس کل امور ورزش را هم زیر خود داشت.
در این نامه آمده که سازمان بازرسی کل کشور، «بررسی و نظارت بر قراردادهای ورزشی» را در دستور کار قرار داده تا به این شکل، ورود یک نهاد فراورزشی به ماجرای دستورالعمل سقف بودجه را اعلام کند.
سازمان بازرسی در این نامه به صراحت اعلام کرده که قصد دارد نمایندگان خود را در فدراسیون فوتبال و ساختمان 16 باشگاه لیگ برتر مستقر کند تا به این شکل نظارت دقیق را انجام دهد.
این سازمان با لحنی تهدیدآمیز تأکید کرده که «در صورت احراز تخلف» علاوه بر نهادهای انضباطی مربوط به فوتبال، سایر نهادهای قضایی نیز امکان ورود به ماجرا را خواهند داشت.
چهار روز بعد از ارسال این نامه(دیروز یکشنبه) سازمان لیگ این ابلاغیه را با سربرگ خود و در نامه دیگری که به امضای محمدرضا کشوری‌فرد، سرپرست سازمان لیگ فوتبال رسیده، ورود سازمان بازرسی را به باشگاه‌ها اطلاع داده است.
سرپرست سازمان لیگ در این نامه نوشته که دستورالعمل با نظر مدیران باشگاه‌ها تدوین شده و از مدیرعامل و خزانه‌دار تا اعضای هیئت مدیره و رئیس مجمع باید پاسخ‌گوی مقامات قضایی باشند.
این نامه علاوه بر مدیران 16 باشگاه به مهدی تاج، منصور قنبرزاده، وزارت ورزش و ... هم رونوشت شده تا به این شکل رسماً پروژه نظارت بر اجرای قانون سقف بودجه آغاز شود.
باید دید ورود سازمان بازرسی به چه شکلی خواهد بود و آیا آنها در باشگاه مستقر خواهند شد یا خیر؟ همچنین آیا این ورود، در نهایت منجر به اجرای صحیح قانون می‌شود یا خیر؟

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی