[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

واکنش رئیس فدراسیون به نتایج ضعیف والیبال، روزنامه شیراز نوین

رئیس فدراسیون والیبال ضمن تشکر از تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم ملی برای حضوری شایسته در لیگ ملت‌ها از علاقمندان به والیبال درخواست کرد تا صبور باشند. به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال کشورمان در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال 2023 در ژاپن به ترتیب به مصاف تیم‌های ژاپن، لهستان، چین و اسلوونی رفت که در پایان با یک پیروزی و سه شکست و کسب چهار امتیاز به کار خود پایان داد و ساعت 17 روز سه‌شنبه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به ایران بازخواهد گشت.
محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال پس از پایان کار تیم ملی والیبال کشورمان در هفته اول لیگ ملت‌های 2023 اظهار داشت: مسابقات لیگ ملت‌ها هرساله با حضور تیم‌های قدرتمند جهان آغاز می‌شود و تیم‌ها با ترکیبی از بازیکنان جدید و با تجربه در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند. لیگ ملت‌ها تورنمنتی است که تیم‌های صاحب نام سعی می‌کنند آن را به خوبی به پایان برسانند. به همین دلیل حتی در صورت استارت نه‌چندان درخشان، باید تلاش کنیم آن را به خوبی تمام کنیم. باید صبور باشیم و کمی به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی زمان بدهیم و در پایان مسابقات عملکرد آنها را قضاوت کنیم.
رئیس فدراسیون والیبال افزود: همه ما علاقه‌مند و دوستدار تیم ملی هستیم. بدون شک این بچه‌ها تمام تلاش خود را برای ارائه یک بازی خوب به کار گرفتند تا حتی برای لحظه‌ای دل مردم را شاد کنند، اما شاید در کسب نتیجه نهایی 100 درصد موفق نبودند. خیلی از تیم‌های خوب دنیا در هفته اول عملکرد خوبی نداشتند و همه نگاه‌ها به دو هفته باقی‌مانده لیگ ملت‌هاست. فدراسیون والیبال تلاش کرد با توجه به محدودیت‌هایی که دارد این تیم را در بهترین شرایط به رقابت‌ها اعزام کند، اما بازهم این شرایط برای حضور موفق ایده‌آل نبود؛ پروازهای خسته‌کننده به ژاپن و مشکلات صدور ویزا که مانع سفرهای پی‌درپی تیم ایران برای بازی تدارکاتی شد در نتایج هفته اول تأثیر بسزایی داشت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی