[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

برگزاری تست آمادگی سالیان منجیان غریق جنوب فارس، روزنامه شیراز نوین

تست آمادگی سالیانه منجیان غریق درجه ۱و۲ منطقه جنوب استان فارس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیئت نجات غریق و غواصی شهرستان گراش، این کلاس با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت‌گرفته توسط طیبه جعفریان، رئیس هیئت شهرستان گراش و مجید جعفری، رئیس هیئت شهرستان لار در مورخ ۱۸ و ۱۹ خردادماه ۱۴۰۲ در دو بخش مجزای آقایان و بانوان در شهرستان‌های لار و گراش برگزار شد. 
این دوره از کلاس‌ها با حضور دکتر سخندانی، ریاست محترم هیئت استان، سرکار خانم فروزنده زرآور، نایب‌رئیس و مدرس ارشد فدراسیون و دیگر مدرسان بزرگوار خانم‌ها دکتر لیلا زرآور، رؤیا سلمانی و آقایان دبیر، دهقانیان، هرگلی، علی‌زاده در استخرهای آبشار اندیشه و محمدی با حضور بیش از ۱۰۰  شرکت‌کننده منجی غریق برگزار شد. 
لازم به ذکر است در این دوره دوروزه علاوه بر برگزاری تست منجیان، آقای سخندانی و خانم زرآور به بازدید و بررسی مشکلات استخرهای منطقه(گراش، لار، اوز، خنج، لامرد، مهر) پرداختند و جلسه‌ای با حضور رؤسای هیئت شهرستان‌ها و مدیران استخرها و رئیس و معاون اداره ورزش و جوانان برگزار کردند. 
در پایان، طیبه جعفریان، رئیس هیئت نجات غریق و غواصی شهرستان گراش ضمن تشکر از مسئول استانی بابت حضور پرافتخارشان در گراش و قبولی میزبانی این هیئت، از حامیانی که در این راستا در برگزاری این دوره کمک شایانی انجام داده بودند نیز قدردانی کرد و از مجموعه غذایی حاتم به مدیریت آقای محمدی که اسپانسر اصلی این دوره بودند، نیز با اهدای تندیسی از طرف هیئت تقدیر شد. جعفریان همچنین از دیگر عزیزان و بزرگواران از جمله اداره ورزش و جوانان، مجموعه آبشار اندیشه و همراه همیشگی هیئت، خانم شیردم که همگی در این دوره همکاری بی‌شائبه‌ای در برگزاری هرچه بهتر این دوره داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی