[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

خودروی ملی در ویترین نمایشگاه، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین به‌نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی شیراز با حضور 14 شرکت دولتی و خصوصی فعال در صنعت خودروی کشور آغاز به کار کرد.
دکتر نهاوندی افزود: این نمایشگاه از جهت کمی و کیفی از نمایشگاه‌های شاخص خودروی کشور است؛ به طوری که نسبت به نمایشگاه خودروی پارسال به جهت متراژ برگزاری، رشد صد در صدی داشته است.
او ادامه داد: نمایشگاه امسال خودروی شیراز در مساحت 15 هزار متری سالن‌های حافظ، نرگس، سرو، بهار، ملاصدرا و اردیبهشت در حال برگزاری است.
نهاوندی تصریح کرد: این نخستین رویداد در حوزه خودروی کشور در سال جاری است و قرار است از چندین خودروی سبک و سنگین در کوران برگزاری نمایشگاه رونمایی شود که پیش‌بینی می‌شود یکی از جذابترین و پربازدیدترین نمایشگاه‌های خودروی کشور باشد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: خودروهایی که رونمایی می‌شوند غالباً تولید داخل هستند و این نشان از موفقیت متخصصان و  تولیدکنندگان داخلی در این عرصه مهم است. نهاوندی بیان کرد: این نمایشگاه تا روز جمعه، بیست‌وششم خردادماه برپاست و علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند از ساعت 17 تا 22 از این رویداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس بازدید کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی