[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

توسعه كالبدی فضای روستاها پیگیری می‌شود، روزنامه شیراز نوین

در راستای بررسی ظرفیت  حساب 100 حضرت امام(ره) درمرودشت اعلام شد: 
توسعه كالبدی  فضای روستاها پیگیری می‌شود

مهدی رنجبر، مدیر حساب 100 حضرت امام(ره) و دفتر مشارکت‌های مردمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس در بازدید از طرح‌های تأمین مسکن شهری در شهرستان مرودشت با مدیر و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مرودشت دیدار کرد. به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، رنجبر در اين ديدار بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیرین در این شهرستان تأکید کرد و افزود: این دیدارها در راستای برنامه‌ریزی راهبردی به منظور تأمین مسکن محرومان در شهرستان مرودشت انجام شده است. رنجبر در  ادامه به ظرفیت‌های بالقوه به حساب 100 حضرت امام(ره)در جهت تأمین مسکن محرومان در سطح روستاها و شهرهای شهرستان اشاره کرد و از پرسنل و کارکنان بنیاد مسکن خواست تا اهتمام ویژه در جهت کمک به تأمین مسکن محرومان داشته باشند. محمد صادق حیدری، مدیر بنیاد مسکن شهرستان مرودشت نیز در این دیدار گزارشی از اجرای طرح‌های عمران شهری ارائه داد و بیان داشت: بنیاد مسکن در سال‌های مختلف اقدامات قابل‌توجه در راستای بهسازی بافت باارزش روستایی در این شهرستان انجام داده است؛ این طرحی است كه با شناسایی و ارتقای فضاهای باارزش روستایی، توسعه كالبدی فضایی روستا را از طریق حفاظت و احیای ارزش‌های فرهنگی، تاریخی و معماری آن به شیوه‌های مناسب و بهینه پیگیری می‌نماید. 
دیدار مردمی در استهبان  
کرامت ابراهیمی، مدیر بنیاد مسکن شهرستان استهبان به همراه کارشناسان این بنیاد، جهت مرتفع نمودن مشکلات ساخت و سازهای روستایی و شهرهای زیر 25 هزار  نفرجمعیت این شهرستان با مردم دیداری چهره به چهره داشت. ابراهیمی، مدیر بنیاد مسکن شهرستان استهبان در حاشیه این دیدارها اظهار داشت: در دیدار چهره به چهره موضوع آزاد نمودن اقساط وام‌ها و تکمیل پرونده‌ها بررسی شد و کارشناسان بنیاد مسکن از روستاهای بخش مرکزی و شهر ایج بازدید نمود. 
مدیر بنیاد مسکن شهرستان استهبان خاطر نشان کرد: در این بازدید که دهیاران روستاهای بخش مرکزی نیز حضور داشتند مسائل و مشکلات حدود 30 نفر از متقاضیان در منزل  پیگیری گردید و مقرر شد همکاری و مساعدت لازم صورت گیرد. وی از پرداخت وام‌های مسکن روستایی و شهری با همکاری بانک‌ها در این شهرستان با اعتباری معادل 580 میلیارد تومان خبر داد و گفت: در این شهرستان 540 میلیون تومان وام معیشتی پرداخت شد و 2 میلیارد تومان به‌عنوان تهسیلات بلا عوض جهت احداث واحدهای مسکونی و تعمیراتی اختصاص یافت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی